  • 21. Data: 2003-12-09 13:55:02
    Temat: Re: Opłaty dla zwykłego e-konta w Lukasie
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "DuCh" <xhris@gazeta(spamerzyprecz).pl> napisał w wiadomości
    news:br4itk$ctm$1@inews.gazeta.pl...

    > Przychodzi...Az mnie zaskoczyli :oD.Wlasnie dostalem przesylke.

    Przed chwilą odwiedził mnie donosiciel. Przyniósł przesyłkę z LUKAS Banku.

    A tam:
    - nowa TOiP
    - zmiany Regulaminów konta i karty z października 2003 [mamy grudzień :-)]
    - informacja o zmianie numerów rachunków

    Żuchwa leży na podłodze i nie może się pozbierać. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 22. Data: 2003-12-09 13:57:08
    Temat: Re: Re: Opłaty dla zwykłego e-konta w Lukasie
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> napisał w wiadomości

    > Ja moją chyba zastrzegę i tyle.

    O, muszę jeszcze wnikąć w temat tego, co staje się po zastrzeżeniu. Bo
    najprawdopodobniej bank automatycznie wyda nową kartę. Jak się dowiem to dam
    znać. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 23. Data: 2003-12-09 14:32:19
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    br4ir8$a78$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>:

    > Łojezu, czyżby moje boje z działem reklamacji, rzecznikiem prasowym
    > DW UOKiK dały jakiś rezultat ?

    Tak: nową TOiP - muszą pokryć nagle zwiększone koszty wysyłki korespondencji
    :P

    --
    Robert

  • 24. Data: 2003-12-09 14:34:42
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    br4h81$n5a$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>:
    > Użytkownik "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli nową odbierasz w oddziale to chyba tak.

    Wg. mojego doswiadczenia nie trzeba oddawać. Pytalem, czy musze.

    --
    Robert

  • 25. Data: 2003-12-09 14:36:43
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@...to.tez.pf.pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> nagryzmolił(a) w
    news:br4kbk$o2g$1@news.onet.pl :

    > O, muszę jeszcze wnikąć w temat tego, co staje się po zastrzeżeniu. Bo
    > najprawdopodobniej bank automatycznie wyda nową kartę. Jak się dowiem to
    > dam znać. :-)

    Dowiedz się ;-))
    Ja też dostałem nową TOiP.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 26. Data: 2003-12-09 21:54:19
    Temat: Re: Op?aty dla zwyk?ego e-konta w Lukasie
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 09 Dec 2003 12:39:14 +0100, "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>
    wrote:

    >co najwyzej jesli ktoś juz zapłacił za wznowienie karty w tym roku - to
    >myślę nie beda chcieli od niego pieniędzy znów:)

    będą. Właśnie rozmawiałem z l-linką.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 27. Data: 2003-12-09 22:06:18
    Temat: Re: Oplaty dla zwykle e-konta w Lukasie
    Od: "Damian_P." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > będą. Właśnie rozmawiałem z l-linką.

    Kurcze dobrze wiedzieć. W listopadzie straciła ważność moja VC a nowej
    kazałem nie wyrabiać to pan na infolini przez 2 minuty namawiał mnie żeby
    jednak nie rezygnować, że to tylko 10 zł za kartę i może się przydać
    dodatkowa karta. A tu teraz takie kwiatki, dobrze że się nie dałem namówić.

    --
    Damian_P