  • 1. Data: 2009-02-17 11:29:37
    Temat: Opcje - śmiać się czy płakać
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    http://www.stopazwrotu.pl/opcje.php
    Rysownik zrobił mi rysunek, miało być śmiesznie jak zwykle, ale po
    przeczytaniu dzisiejszego tekstu wklejonego przez Pestera, ochota do śmiechu
    mi odeszła.

    DJ

  • 2. Data: 2009-02-17 12:08:57
    Temat: Re: Opcje - śmiać się czy płakać
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:gne728$cgu$1@news.onet.pl...
    > http://www.stopazwrotu.pl/opcje.php
    > Rysownik zrobił mi rysunek, miało być śmiesznie jak zwykle, ale po
    > przeczytaniu dzisiejszego tekstu wklejonego przez Pestera, ochota do
    > śmiechu mi odeszła.

    Kiepski ten dowcip w tym sensie, że to prawda.
    Tak to wygladało podobno.

  • 3. Data: 2009-02-17 12:12:10
    Od: Bufon z PO <i...@i...invalid>

    On Tue, 17 Feb 2009 13:08:57 +0100, skippy wrote:

    > U?ytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:gne728$cgu$1@news.onet.pl...
    >
    > Kiepski ten dowcip w tym sensie, ?e to prawda. Tak to wyglada?o podobno.

    Brawo JPM, brawo spekulanci !
    Niech zyje wolny rynek !

  • 4. Data: 2009-02-17 12:32:00
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:gne728$cgu$1@news.onet.pl...
    >
    > Kiepski ten dowcip w tym sensie, że to prawda.
    > Tak to wygladało podobno.
    a teraz Pawlak je anuluje:/...co za kraj.

  • 5. Data: 2009-02-17 12:39:31
    Od: Bufon z PO <i...@i...invalid>

    On Tue, 17 Feb 2009 13:32:00 +0100, ntx wrote:

    > U?ytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisa? w wiadomo?ci

    > a teraz Pawlak je anuluje:/...co za kraj.

    ... bo na "wolnym rynku" Pawlaka zlotowka moze sie tylko umacniac
    w "banku" Pawlaka tak powiedzieli a Kacki moze potwierdzic

  • 6. Data: 2009-02-17 20:09:57
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "ntx" <n...@s...pl> wrote in message news:gneanr$o44$1@polsl.pl...
    > a teraz Pawlak je anuluje:/...co za kraj.

    Pawlak duzo moze anulowac. Moze bedzie siebie "analowal"?

  • 7. Data: 2009-02-17 20:17:57
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    ntx napisal(a):

    > a teraz Pawlak je anuluje:/...co za kraj.

    miejmy nadzieję że nie. Ktoś chce się o ten ruch Pawlaka założyć i
    wystawić opcję? ;-)

    --
    pozdrawiam, Zbylut