  • 1. Data: 2011-01-11 07:34:14
    Temat: Open Finance
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Już godzinę czekam aby przeszły mi pieniądze z k-ta oszczędnościowego na ror
    i nic,kasy nie ma,a ja muszę pilnie przekazać środki dalej. Ten system Open
    Finance to jakaś porażka,stamtąd trzeba uciekać,jak dla mnie oni są
    niewiarygodni i niepewni.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 2. Data: 2011-01-11 07:39:50
    Temat: Re: Open Finance
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 11 Jan 2011 08:34:14 +0100, Gra?yna.? napisał(a):

    > Ju? godzine czekam aby przesz?y mi pieni?dze z k-ta oszczedno?ciowego na
    > ror i nic,kasy nie ma,a ja musze pilnie przekazaae ?rodki dalej. Ten
    > system Open Finance to jaka? pora?ka,stamt?d trzeba uciekaae,jak dla mnie
    > oni s? niewiarygodni i niepewni.

    He he jakbym widział swoje przygody z Getinem - tam się chyba nigdy nic
    nie zmieni. A miała być taka rewolucja na rynku takie wielkie WOW a
    wyszło jak zwykle. Nie wiem czy dla tej darmowej karty i konta skarbonka
    warto się aż tak męczyć.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2011-01-11 07:49:22
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Masz rację,nie warto się męczyć,szkoda nerwów. Skończą mi się lokaty i
    żegnam się z Getinem i Openem,nie sądziłam,że to aż takie dziadostwo
    niestety.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 4. Data: 2011-01-11 08:47:18
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 11.01.2011 08:34, Grażyna.Ł wrote:
> [...]
    > i nic,kasy nie ma,a ja muszę pilnie przekazać środki dalej. Ten system Open
    > Finance to jakaś porażka,stamtąd trzeba uciekać,jak dla mnie oni są

    W dzień zawsze realizują przelewy wewnętrzne o każdej pełnej godzinie.
    Mnie na pewno przechodziły od 4 rano do 20.