  • 1. Data: 2009-06-25 08:01:49
    Temat: Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe
    Od: Tomasz <t...@g...com>

    Okres lokaty Oprocentowanie netto Oprocentowanie brutto

    3 miesiące 6,5% 8,09%
    6 miesięcy 6,5% 8,16%
    12 miesięcy 6,5% 8,29%

    Kwota minimalna 500, maksymalna 13000; liczba lokat nieograniczona.

    https://lokaty.open.pl/form1/67/

    Całkiem nieźle.

  • 2. Data: 2009-06-25 08:11:58
    Temat: Re: Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe
    Od: "Robert(felo)" <r...@g...com>

    On 25 Cze, 10:01, Tomasz <t...@g...com> wrote:
> [...]
    > 6 miesięcy     6,5%    8,16%
    > 12 miesięcy    6,5%    8,29%
    >
    > Kwota minimalna 500, maksymalna 13000; liczba lokat nieograniczona.

    To ładnie wydymani się czują, posiadacze lokaty wspólnej... ;]

  • 3. Data: 2009-06-25 08:12:26
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    On 25 June, 10:01, Tomasz <t...@g...com> wrote:
> [...]
    > 6 miesięcy     6,5%    8,16%
    > 12 miesięcy    6,5%    8,29%
    >
    > Kwota minimalna 500, maksymalna 13000; liczba lokat nieograniczona.

    im więcej takich lokat, tym szybciej się to skończy :D

  • 4. Data: 2009-06-25 08:16:20
    Od: top <t...@n...com>

    Mariusz Tasarz wrote:

    > im więcej takich lokat, tym szybciej się to skończy :D

    No niestety, rząd szuka sposobu załatania dziury budżetowej. Podwyżka
    belki do 30% a może 40% to dla nich najlepszy sposób, bo nie
    zmniejszający popularności (w końcu większość ludzi nie oszczędza ani
    nie inwestuje), a może nawet zwiększający "bo nareszcie zabiorą tym
    bogatym, a nie nam biednym emeryton i bezrobotnym" . grrrrr... już się
    boję :/.

    t0p

  • 5. Data: 2009-06-25 08:19:55
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    On 25 June, 10:16, top <t...@n...com> wrote:

> [...]
    > nie inwestuje), a może nawet zwiększający "bo nareszcie zabiorą tym
    > bogatym, a nie nam biednym emeryton i bezrobotnym" . grrrrr... już się

    podwyżka belki nic im nie da, wystarczy, że zmienią sposób
    zaokrąglania do 1 gr, a nie jak jest teraz do 1 zł

    Mariusz

  • 6. Data: 2009-06-25 08:23:23
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Tomasz" napisał:

    > https://lokaty.open.pl/form1/67/
    > Całkiem nieźle.

    A co sądzicie o tej?
    https://lokaty.open.pl/form1/54/
    Mam ok. 10 - max 14 dni do dysponowania kasą ;)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 7. Data: 2009-06-25 08:24:40
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 25 Cze, 10:19, Mariusz Tasarz <m...@g...com> wrote:

    > podwyżka belki nic im nie da, wystarczy, że zmienią sposób
    > zaokrąglania do 1 gr, a nie jak jest teraz do 1 zł
    to wtedy może kapitalizacja minutowa, albo sekundowa;)
    albo zależna od stanu środków, tak dobrana wzorem aby odsetki zawsze <
    0,5 gr;)

  • 8. Data: 2009-06-25 08:27:13
    Od: top <t...@n...com>

    Mariusz Tasarz wrote:

    > podwyżka belki nic im nie da, wystarczy, że zmienią sposób
    > zaokrąglania do 1 gr, a nie jak jest teraz do 1 zł

    Podwyżka belki da im niestety najwięcej! Belka z lokat to jakieś
    grosiki, chyba kilkadziesiąt milionów, najwięcej łupią inwestujących na
    giełdzie i w funduszach, tam zabierają po kilka miliardów rocznie,
    szczególnie w lepszych czasach.

  • 9. Data: 2009-06-25 08:28:02
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    On 25 June, 10:24, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    > to wtedy może kapitalizacja minutowa, albo sekundowa;)
    > albo zależna od stanu środków, tak dobrana wzorem aby odsetki zawsze <
    > 0,5 gr;)

    to by musieli zmienić rozdzielczość zapisów na kontach do np. setnych
    części grosza :)

  • 10. Data: 2009-06-25 08:31:34
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Okres lokaty Oprocentowanie netto Oprocentowanie brutto
    >
    > 3 miesiące 6,5% 8,09%
    > 6 miesięcy 6,5% 8,16%
    > 12 miesięcy 6,5% 8,29%

    dobrze czytać!
    Odsetki należne w przypadku zerwania lokaty przed okresem lokaty, na jaki
    została założona:
    Brak odsetek