  • 31. Data: 2009-06-26 10:33:44
    Temat: Re: Open Finance - 3 nowe lokaty bezbelkowe
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    pZyHo pisze:

    > Ten kto zakladal "lokate wspolna" pod sam koniec i nie zrobil jeszcze
    > przelewu moze olac sprawe i zalozyc te bezbelkowe.

    A kto zrobił, może zerwać lokatę i założyć nową. Zdaje się że da się
    nawet bez przelewu kasy w te i wewte.

    Karol

  • 32. Data: 2009-06-27 14:17:33
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Thu, 25 Jun 2009 23:35:07 +0200, schliesky napisał(a):

    > Hehe, trzeba pokazać właściwy entuzjazm :-)

    Zgodę zawsze można cofnąć.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 33. Data: 2009-06-28 08:42:03
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "plusz" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > wg mnie może się okazać, że US się po te odsetki jednak zgłosi
    > podatek płaci się chyba od odsetek postawionych do dyspozycji klienta
    > a więc jeśli odsetki nie są przelewane na rachunek klienta codziennie
    > to chyba podatek powinien byc liczony od całego zysku

    Ale zglosi sie do kogos kto zalozyl lokate czy do banku?
    Bo to bank odpowiada za prawidlowe rozliczenie Belki z lokat.

    Pozdrawiam,
    Marcin