  • 1. Data: 2010-12-30 14:32:58
    Temat: Open Finance. Debile
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Dzis dostałem e-mail - potwierdzenie prawidłowego założenia lokaty.
    Norma, prawda?
    Tyle, że lokata załozona została !!!14 grudnia!!!.

    E-mail potwierdzający - rzecz wydawałoby się automatyczna, powinno zostać
    wysłane jeśli nie w momencie zaksięgowania środków, to powiedzmy godzinę lub
    dzień po wpływie.
    A tu... 16 dni.

    Ciekaw jestem kiedy dostajecie papierowe potwierdzenia założenia lokaty?
    Pewnie po jej zakończeniu...

  • 2. Data: 2010-12-30 15:03:19
    Temat: Re: Open Finance. Debile
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl>

    "Czesuaw P." <c...@o...pl> wrote in message
    [ciach]
    > Ciekaw jestem kiedy dostajecie papierowe potwierdzenia założenia lokaty?
    > Pewnie po jej zakończeniu...

    W różnych losowych okresach, od tygodnia do 2 miesięcy :)
    I zdumiewająco często coś się na nich nie zgadza - a to data
    lokaty, a to konto do zwrotu środków (mam 2 potwierdzenia
    z jakimś kontem z kapelusza, które wygląda na wewnętrzny
    nr rachunku w Noble, który zostałby mi przydzielony, *gdybym*
    założył u nich ROR - czego nie zrobiłem. Oczywiście w systemie
    nr-y kont pokazują się dobre...

  • 3. Data: 2010-12-30 19:24:20
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-30 15:32, Czesuaw P. pisze:
> [...]
    > godzinę lub dzień po wpływie.
    > A tu... 16 dni.
    >
    > Ciekaw jestem kiedy dostajecie papierowe potwierdzenia założenia lokaty?

    ja 2 tygodnie temu zarejestrowałem chęć założenia konta skarbonkowego.
    Dziś przyszedł sms że nadano już kurierem. Nie wiem czy napewno im
    zależy na tych lokatach
    W międczyczasie zniecierpliwiony wysłałem wniosek o założenie lokaty na
    start i żaden meil nie przyszedł

  • 4. Data: 2010-12-31 13:45:27
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Czesuaw P. wrote:
> [...]
    >
    > E-mail potwierdzający - rzecz wydawałoby się automatyczna, powinno
    > zostać wysłane jeśli nie w momencie zaksięgowania środków, to

    Te opóźnienia wynikają ze zlecenia jakiejś internetowej firemce
    outsourcing'owej wysyłania tych koszmarnych pedeefów ważących nie
    wiadomo dlaczego ponad 2,4MB. Wyobraź sobie paru maniaków zakładajacych
    po 50 i wiecej lokat, zapchane mail-boxy itd. Jeszcze nie tak dawno
    przychodziło z OF mailowe potwierdzenie ważące (UWAGA!) - 11kB

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 5. Data: 2010-12-31 15:27:36
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 30 Gru, 15:32, "Czesuaw P." <c...@o...pl> wrote:
    > Dzis dosta em e-mail - potwierdzenie prawid owego za o enia lokaty.
    > Norma, prawda?
    > Tyle, e lokata za ozona zosta a !!!14 grudnia!!!.

    Ja dzisiaj dostalem potwierdzenie (2 dni po zalozeniu lokaty) z
    informacja, ze lokata (z tej promocji swiatecznej) jest oprocentowana
    0% ;)

    Pozdrawiam
    Rafal