  • 1. Data: 2012-01-04 19:40:07
    Temat: Open Finance - gdzie sa srodki z zakonczonych lokat ?
    Od: T <t...@g...pl>

    Witam,

    Pod koniec roku konsultant Open Finance zaproponował przedłużenie kilku
    lokat na nowych warunkach (pozegnanie z Belką na 12 miesiecy 6.36% netto).
    1 stycznia stare lokaty zakończyły się (w OpenOnline widnieją na liście
    lokat zakończonych w ciągu ostatnich 14 dni), ale nowe nie pojawiły się
    w systemie, jak również środki nie zostały przelane na wskazane w
    starych lokatach rachunki bankowe.
    Krótko mówiąc - wygląda to, jakby kasa zniknęła :-(
    Telefoniczny konsultant OF stwierdził, że ma w systemie wiszące zlecenia
    założenia nowych lokat (których ja nie widzę), ale nie był w stanie
    powiedzieć, kiedy te zlecenia zostaną zrealizowane.

    Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem ?
    Nie wiem, czy czekać, czy też jechać do oddziału OF i przycisnąć ich,
    żeby zwrócili środki z zakończonych lokat na moje konto.

  • 2. Data: 2012-01-05 07:19:14
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Ta operacja wymaga recznej obsługi
    i trochę to trwa.

  • 3. Data: 2012-01-10 08:48:13
    Od: " Tolek" <t...@g...pl>

    Ten Open Finance to jakaś ściema, bo mi też to zaproponowali, mimo że już
    miałem zlecenia na przedłużenie lokat na "Magiczna Dwunastka". I tak
    spieprzyli, ze wcześniej przedłużone lokaty wróciły mi na konto.