  • 1. Data: 2010-06-07 13:52:52
    Temat: Open Finance i potwierdzenia.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Jedna lokata przedłużona z dniem 3 czerwca, druga nowa, założona 4 czerwca.
    Jak się zaloguję , to są widoczne .Brak natomiast jakiegokolwiek maila na
    moja skrzynke z potwierdzeniem założenia. Też tak macie?

    wiatrak

  • 2. Data: 2010-06-07 14:08:04
    Temat: Re: Open Finance i potwierdzenia.
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Mi ostatnio przyszło z ponad tygodniowym opóźnieniem.

  • 3. Data: 2010-06-07 14:46:14
    Od: "Pablo" <p...@n...pl>

    "wiatrak" news:huitje$a7a$1@node1.news.atman.pl

> [...]
    > Jak się zaloguję , to są widoczne .Brak natomiast jakiegokolwiek maila na
    > moja skrzynke z potwierdzeniem założenia. Też tak macie?

    z mBanku ludzie uciekają z pieniędzmi to im system ledwo zipie :)
    Dzisiaj na sam wniosek o nową lokatę czekałem grubo ponad 2 godziny...
    Nie pozostaje koledze nic innego jak tylko cierpliwie czekać.

  • 4. Data: 2010-06-07 18:59:40
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    > Jedna lokata przedłużona z dniem 3 czerwca, druga nowa, założona 4
    > czerwca. Jak się zaloguję , to są widoczne .Brak natomiast jakiegokolwiek
    > maila na moja skrzynke z potwierdzeniem założenia. Też tak macie?

    Właśnie dostałem potwierdzenie mailem na tą odnowioną. Dziwne to jakieś, bo
    jest data rozpoczęcia lokaty , okres lokaty i oprocentowanie. Nie ma
    natomiast wyszczególnionej kwoty na jaką została założona lokata. Jest za
    to podana kwota obecna lokaty po 4 dniach procentowania. . Dziwny to
    dokument pod względem prawnym. Jest potwierdzenie lokaty, bez wysokości
    kwoty na jaką została założona.
    Jakieś palanty tam siedzą, czy co?

    wiatrak

  • 5. Data: 2010-06-08 07:05:09
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

  • 6. Data: 2010-06-08 07:24:06
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "namikk" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Też takie dostałem potwierdzenia otwarć lokat(z kwotą obecnego salda a nie
    > kwotą bazową) po 2 tygodniach oczekiwania i po mojej interwencji,mało
    > tego po prawidłowe potwierdzenie musiałem po raz kolejny monitować
    > bo "doradcy finansowi z of" ręcznie je wystawiają i widocznie mają
    > jakiegoś
    > niejednego profesjonalnego doradcę, który ukończył jakiś kierunek
    > humanistyczny albo coś innego a z finansami ma tyle wspólnego co pingwiny
    > pustynią ;-)

    Dzwoniłem dzisiaj z zapytaniem jaką kwotę przeleją mi na konto w przypadku
    zerwania lokaty i utraty odsetek. Nie umieli mi palanty odpowiedzieć, bo nie
    wiedzą jaka jest pierwotna kwota lokaty z dnia 3 czerwca. Jednym słowem
    BURDEL.

    wiatrak

  • 7. Data: 2010-06-08 07:59:35
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    wiatrak <w...@y...pl> napisał(a):

    > Jednym słowem BURDEL.

    Czuję, że mają bidoki jakiś wysyp systemu.

    Na ogół nie sprawdzam naliczanie odsetek, ale po niepokojących tu sygnałach
    sprawdziłem czy mi te obiecane 5,65% dobrze liczą.
    Okazało się, że przeczucie nie zawiodło: występują znaczne różnice w
    porównaniu z arkuszem kalkulacyjnym.

    Sprawdźcie, proszę, czy u Was jest podobnie...

  • 8. Data: 2010-06-08 08:11:36
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hukt97$4v5$1@inews.gazeta.pl...

    > Czuję, że mają bidoki jakiś wysyp systemu.

    Oto potwierdzenie założenia (odnowienia) lokaty.

    Nazwa lokaty: Lokata optymalna
    Nr lokaty: WWW\10XXXXX
    Nr wniosku: 20XXXXX
    Oprocentowanie:5%
    Okres: 3 miesięcy
    Data założenia: 2010-06-03
    Aktualna kwota lokaty wraz z naliczonymi odsetkami: 14248.99 PLN (na dzień
    7 czerwca)

    A gdzie pierwotna kwota lokaty? Mam sobie wyliczyć?
    Jakie DOKŁADNIE środki zdeponowałem u nich 3 czerwca?
    Jaką DOKŁADNIE kwotę przeleją mi na konto w przypadku zerwania lokaty.

    Nawet jak zadzwoniłem do nich, to nikt nie potrafi mi odpowiedzieć jaka
    konkretnie kwota była na koncie 3 czerwca.
    To jest bank?

    wiatrak

    wiatrak

  • 9. Data: 2010-06-08 12:04:18
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Zbigniew Demidowicz wrote:

    > Sprawdźcie, proszę, czy u Was jest podobnie...

    Od niedzieli mam to samo saldo lokat ze wskazaniem dnia dzisiejszego
    8.06.jako dzień zakończenia lokaty.I teraz mam wątpliwość jeśli lokata
    kończy się 8.06. to środki z niej powinny teoretycznie wyjść dziś czy
    jutro?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-06-08 12:24:22
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > 8.06.jako dzień zakończenia lokaty.I teraz mam wątpliwość jeśli lokata
    > kończy się 8.06. to środki z niej powinny teoretycznie wyjść dziś czy

    Dostałem właśnie potwierdzenie otwarcia NOWEJ lokaty. W dniu 04.06.2010
    przelałem im pewną kwotę.
    Oto potwierdzenie:

    Lokata optymalna

    Aktualne Saldo i Waluta Lokaty 14208.80 PLN

    Aktualne Oprocentowanie Kwoty Lokaty 5.65 %

    Kapitalizacja dzienna

    Dzień rozpoczęcia Lokaty 04.06.2010

    Okres trwania Lokaty 6 miesięcy

    Typ oprocentowania stałe

    Pytanie:

    Na jaką kwotę została założona lokata? Co znaczy okreslenie "Aktualne
    Saldo i Waluta Lokaty" skoro w całym pliku PDF nie ma NIGDZIE daty
    wygenerowania tego potwierdzenia? Na jaki dzień jest to aktualne saldo
    lokaty?

    wiatrak