  • 1. Data: 2012-05-20 22:31:09
    Temat: Open Finance prosi o kontakt w sprawie zmian w ZUS?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Otrzymałem SMS-a z OF, że proszą o kontakt w związku z moim zapyataniem
    dot. zmian w ZUS (podali nr "sprawy"/pytania). Wcześniej kilka razy dzwonili
    na komórkę (wyłączona), 2 razy nawet się nagrali (!) - treść podobna.
    Nie zadawałem żadnych pytań OF.

    Czy komuś się to przydarzyło?

    Do OF jeszcze nie dzwoniłem. "Konto" mam jeszcze "stare" - tylko lokata
    kiedyś była, dawno nie używane.
    Co obstawiacie:
    a) włamanie i podszycie się :-)
    b) to samo ale bez włamu, można pisać ze strony OF - głupi kawał (eee...)
    c) pomyłka w OF (??)
    d) jednen z marketingowców wysłał pytanie w moim imieniu do drugiego, lub
    sam do siebie... (?!)
    e) celowy chwyt - ktoś z marketingu prosi się o kłopoty

    Zakładając to ostatnie, czy da się takie wygłupy (a czasem niepokojenie
    ludzi) podciągnąć pod jakiś paragraf?
    Może rżnąć głupa i zgłosić na policję podejrzenie włamu na konto (i wysłanie
    maila)? A
    może zażądać, aby OF to zrobiło, skoro tak dbają o klientów...

    Arek

  • 2. Data: 2012-05-21 00:11:29
    Od: gral <n...@e...pl>

    Arek napisał(a):
> [...]
    maila)? A
    > może zażądać, aby OF to zrobiło, skoro tak dbają o klientów...

    kilka dni temu miałem telefon z Expandera, że oddzwaniają,bo wypełniłem
    formularz prośby o kontakt. na moją reakcję, że nic nie wypełniałem, pan
    przeprosił i pożegnał się. też nie wiem, co to było...