  • 1. Data: 2011-11-11 09:43:03
    Temat: Open, Getin, - mały problem z SMS
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Open Finanse i Getin Online mają chyba mały problem z SMS.
    Po wpisaniu kodu SMS przy edycji lokaty dostaję komunikat:
    Pola oznaczone tym kolorem są błędnie wypełnione.
    ale zmiany system przyjmuje wprowadzone zmiany
    Gdy wpiszę błędny SMS komunikat jest taki sam ale na
    szczęscie system nic w lokacie nie zmienia.

    Przy zmianie numeru telefonu (2 SMS) wszystko OK

    W Idea Banku wszystko OK

    Damian

  • 2. Data: 2011-11-11 09:51:08
    Temat: Re: Open, Getin, - mały problem z SMS
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

    Damian News <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Open Finanse i Getin Online mają chyba mały problem z SMS.

    Uprzejmie informujemy, że od godziny 00:00 dnia 11.11.2011 r. do godziny 00:30
    dnia 14.11.2011 r. z uwagi na prace konserwacyjne wystąpi brak aktualizacji
    transakcji w bankowości internetowej Getinonline. Za utrudnienia przepraszamy.

  • 3. Data: 2011-11-11 10:53:21
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam

> [...]
    > aktualizacji
    > transakcji w bankowości internetowej Getinonline. Za utrudnienia

    Brak aktualizacji transakcji to ja rozumiem że jak zrobię sobie przelew z
    jednego konta na drugie to mi się nie odświeży aktualny stan. Być może
    prace konserwacyjne mają jakiś wpływ na edycje lokat ale z tego
    komunikatu to nie wynika.

    Jutro kończy mi się spora ilość lokat i miałem zamiar na kilka dni to
    przelać na oszczędnościowe aby kasa pracowała a tu taka niespodzianka z tymi
    pracami więc musiałem pozmieniać konto do zwrotu lokat i jestem ciekaw co z
    tego wyjdzie. tzn. czy kasę przeleją na oszczędne i będą od tego odsetki
    czy na główne i z odsetek nici.

    Damian

  • 4. Data: 2011-11-13 10:32:54
    Od: "Andy_Bi" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Damian News" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Gdy wpiszę błędny SMS komunikat jest taki sam ale na
    > szczęscie system nic w lokacie nie zmienia.
    >
    > Przy zmianie numeru telefonu (2 SMS) wszystko OK

    Witam!
    Ja też miałem podobny problem.
    30 października chciałem zmienić status kilku lokat
    z odnawialnych na nieodnawialne i za każdym razem
    otrzymywałem komunikat, że hasło jest błedne.
    Rozumiem, że za pierwszym razem mogłem się pomylić,
    ale za następnymi razami sprawdzałem dokładnie.
    Poza tym w którymś momencie (we wrześniu) samoczynnie zmienił mi się
    status wszystkich lokat z nieodnawialnych na odnawialne.
    Kilka lokat się odnowiło.
    Złożyłem reklamację i czekam na odpowiedź.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-11-13 15:45:04
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

> [...]
    > status wszystkich lokat z nieodnawialnych na odnawialne.
    > Kilka lokat się odnowiło.
    > Złożyłem reklamację i czekam na odpowiedź.

    U mnie zniany konta do zwrotu kasy system jakoś przyjął mam nawet
    potwierdzenie pdf ze zmienonym numer, ale kasa z lokat i tak wróciła na te
    stare czyli nieoprocentowane konto. Też złożę reklamcję skora mam
    potwierdzenie to powinni to przelać na oszczędnościowe i naliczyć odsetki.
    Zobaczymy co z tego będzie.