  • 1. Data: 2005-12-27 07:23:07
    Temat: Open finace - promocja funduszy - kino domowe
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Ostatnio dosc czesto widze reklame Open Finance promujaca
    inwestowanie za ich posrednictwem w fundusze inwestycyjne
    za co mozna otrzymac zestaw kina domowego DVD Philips. Niestety
    aby poznac szczegoly trzeba sie umowic z doradca i isc na rozmowe.
    A moze tutaj ktos cos wie na temat warunkow tej promocji
    i zechcialby sie podzielic wrazeniami?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2005-12-27 08:22:21
    Temat: Re: Open finace - promocja funduszy - kino domowe
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Marcin wrote:
> [...]
    > aby poznac szczegoly trzeba sie umowic z doradca i isc na rozmowe.
    > A moze tutaj ktos cos wie na temat warunkow tej promocji

    A co ci szkodzi spotkanie z doradcą.
    Dane sprzętu są na ich stronie lub tu
    http://www.bankier.pl/centrum/produkty/openfinance/?
    me=6&code=&kategoriaId=2
    a doradca może jednak coś ciekawego ci zaproponuje :)

    Poważnie mówiąc to podejrzanie to wygląda - pewnie większe sumy trzeba
    zainwestować lub zobowiązać do regularności przez 2 lub więcej lat.
    IMHO taka oferta - bez szczegółów powinna być zabroniona. Klient
    powiniem mieć możliwość poznania wszelkich warunków promocji (dokładny
    regulamin) bez spotkania z doradcą - jak każdą inną umowę. Takie
    zapoznawanie się na gorąco, w atmosferze namawiania czy innego rodzaju
    presji obecnego pracownika kończy się zazwyczaj podpisaniem, bo trudno
    się pozbyć emocji lub uwolnić od zminipulowania (socjotechniki). Na to
    pewnie liczą i TO włąsnie powinno być zabronione.
    Ktoś znalazł regulamin (?) - nie szukałem długo ale gdyby chcieli, żebym
    go znalazł, to bym już znalazł :)

    Leszek

  • 3. Data: 2005-12-28 10:19:47
    Od: Morph <a...@a...pl>

    Marcin wrote:
> [...]
    > aby poznac szczegoly trzeba sie umowic z doradca i isc na rozmowe.
    > A moze tutaj ktos cos wie na temat warunkow tej promocji

    Nie wiem jak jest z Open Finance, ale jak chcesz mieć dostep do funduszy
    inwestycyjnych bez zbędnych rozmów to polecam Supermarket Funduszy
    Inwestycyjnych w mBanku. Sam z niego korzystam i jak narazie jestem
    bardzo zadowolony.

    http://investuj.pl/index.php?option=com_content&task
    =view&id=19&Itemid=11

    Pozdrawiam
    Michal

  • 4. Data: 2005-12-28 11:10:32
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Użytkownik "Morph" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > inwestycyjnych bez zbędnych rozmów to polecam Supermarket Funduszy
    > Inwestycyjnych w mBanku. Sam z niego korzystam i jak narazie jestem bardzo

    Znam. Miałem. Mam też CO w Multi (praktycznie to samo) i korzystam.
    Zaciekawiła mnie tylko ta promocja.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 5. Data: 2005-12-30 17:52:23
    Od: "ttt" <t...@n...wp.pl>

> [...]
    > pewnie liczą i TO włąsnie powinno być zabronione.
    > Ktoś znalazł regulamin (?) - nie szukałem długo ale gdyby chcieli, żebym

    Dla mnie tez jest to bardzo podejrzane i radzilbym sie bardzo dobrze
    zastanowic przez kontaktem z nimi.

    Na mojego maila wysłanego do nich o szczegóły promocji (lub przynajmniej
    regulamin) w połowie grudnia do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi.
    Po tygodniu zadzwoniłem na ichniejszą infolinię i praktycznie rozmowa
    wyglądała tak, jakby nie chcieli w ogóle na ten temat rozmawiać. Od razu
    panienka chciała umawiać z doradcą. Ja jej na to, że nie chcę jechać
    kilkadziesiąt kilometrów do najbliższego oddziału, aby dowiedzieć się na
    miejscu, że warunki są nieaktrakcyjne i czy mogłaby mi powiedzieć, ile muszę
    jednorazowo zainwestować aby skorzystać z promocji. Dostałem odpowiedź, że
    około 50 tys. zł. Ale już na drugie pytanie, czy jest już jakaś lojalka to
    znowu mnie spuściła na umówienie się z doradcą. Tak więc na infolinii
    niczego się nie idzie dowiedzieć - nie wiem po co ją mają - chyba tylko po
    to, aby umawiać od razu z doradcami. Poza tym to co mnie też wydaje się
    podejrzane to brak telefonów do ich oddziałów.

    Jakoś mam mieszane odczucia odnośnie tej instytucji z takim podejściem do
    klienta. Napewno nie powierzyłbym im moich pieniędzy na kino domowe warte
    prawie 900 zł.

    Tomek