  • 1. Data: 2009-08-05 14:06:11
    Temat: Open i login
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    Chciałem założyć lokatę optymalną w OF, ale zgubiłem swój login i hasło.
    Jest jakiś sposób, aby można było odzyskać login i hasło czy przepadło?

  • 2. Data: 2009-08-05 14:40:51
    Temat: Re: Open i login
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "SERG" news:h5c3km$9fn$1@inews.gazeta.pl

    > Chciałem założyć lokatę optymalną w OF, ale zgubiłem swój login i hasło.
    > Jest jakiś sposób, aby można było odzyskać login i hasło czy przepadło?

    Zadzwoń do nich. Zweryfikuję Cię o login odzyskasz.

  • 3. Data: 2009-08-05 22:17:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Zadzwoń do nich. Zweryfikuję Cię o login odzyskasz.

    ale do weryfikacji potrzebne było hasło (ostatnio też login gdzieś
    posiałem), nie wiem jak to wygląda jak nie pamiętasz ani loginu ani hasła...

    ach i login wysyłają na adres email, który podawało się przy zakładaniu
    konta

    --
    pozdrawiam
    RobertS