  • 11. Data: 2010-12-29 12:07:19
    Temat: Re: Open jest do odlania - c.d.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:ea2028d0-4660-4903-a77b-

    > W każdym razie ciężko Ci nie wierzyć, że masz problemy

    Dzisiejszą rozmowe z konsultantką sobie nawet nagrałem.
    Bo co innego mówią, a co innego robią.

    A kasy dalej brak.

    wiatrak

  • 12. Data: 2010-12-29 18:13:38
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    Dla porządku zakończenie historii:

    Lokata w Openie zakończona w poniedziałek.
    Pieniadze po mojej kolejnej interwencji wysłane z Opena w środę sesją o
    14,30, (telefon z banku)
    Zaksiegowane w moim banku w środę o 17.00.
    Oczywiście odsetki naliczone do poniedziałku.
    Pójdzie reklamacja, dla zasady.

    A tak w ogóle to pies ich ..................

    wiatrak

  • 13. Data: 2011-01-03 17:05:51

    Tue, 28 Dec 2010 14:12:48 +0000 (UTC), w <ifcr90$ls8$2@inews.gazeta.pl>, xbartx
    <b...@h...net> napisał(-a):

    > No to w końcu ktoś przetestował i taki wariant zwrotu kasy z lokaty w
    > open he he.

    Ja też testowałem. I zadziałało. 23.12 kończyły się lokaty, 24.12 już były w
    eurobanku na kontach.