  • 1. Data: 2010-08-27 17:54:27
    Temat: Open - przerwa na konserwację
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Zapowiadają, że od dzisiaj od 20.00 do jutra do 16:00, ale już
    (19:50) zalogować się nie można...

    witrak()

  • 2. Data: 2010-08-28 14:36:43
    Temat: Re: Open - przerwa na konserwację
    Od: kjonca <k...@g...com>

    On 27 Sie, 19:54, "witrak()" <w...@h...com> wrote:
    > Zapowiadają, że od dzisiaj od 20.00 do jutra do 16:00, ale już
    > (19:50) zalogować się nie można...

    No i wygląda, na to, że po przerwie można mieć kisa z MC a nie visy.
    Aż mnie korci, żeby wysłać wniosek :)

  • 3. Data: 2010-08-28 14:40:34
    Od: "crc_error" <n...@s...please>

    > No i wygląda, na to, że po przerwie można mieć kisa z MC a nie visy.
    > Aż mnie korci, żeby wysłać wniosek :)

    Tak z czystej ciekawosci, jaka jest roznica miedzy KISem z MC, a z KISem z
    Visy, poza logiem na karcie? Z tego co widze ten MC i tak jest bez
    paypass-a...

    crc

  • 4. Data: 2010-08-28 22:07:06
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2010-08-28 16:40, crc_error pisze:
    > Tak z czystej ciekawosci, jaka jest roznica miedzy KISem z MC, a z KISem
    > z Visy, poza logiem na karcie? Z tego co widze ten MC i tak jest bez
    > paypass-a...

    No właśnie sądząc po symbolu na karcie to ma pp

    --
    Raf

  • 5. Data: 2010-08-30 20:42:44
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    kjonca <k...@g...com> writes:

    > No i wygląda, na to, że po przerwie można mieć kisa z MC a nie visy.
    > Aż mnie korci, żeby wysłać wniosek :)

    Wysłałem. Oddzwonili, wszsytko było pięknie, limit chcieli mi dać 12
    (słownie: dwanaście) razy większy niż chciałem.
    Aż nagle okazało się, że juz kisa mam (Visę)i to panią zawiesiło, bo
    można mieć (podobno tylko jedną kartę u nich) Ma
    wyjaśniać (bo wie pan dopiero dziś te masterkardy weszły, bo kończymy
    współpracę z VISA). I zobaczymy co się z tego rozwinie ...
    KJ

    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.