  • 1. Data: 2002-09-12 05:29:17
    Temat: Opinie - mBank.
    Od: "Darek" <d...@t...pl>

    Witam. Jakie macie opinie na temat eKONTA i samego mBanku? Czytając
    informacje na ich stronie wszystko wygląda pięknie. To teoria, a jak jest w
    praktyce?

  • 2. Data: 2002-09-12 06:12:38
    Temat: Re: Opinie - mBank.
    Od: "sg" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Jakie macie opinie na temat eKONTA i samego mBanku? Czytając
    > informacje na ich stronie wszystko wygląda pięknie. To teoria, a jak jest
    > praktyce?

    a w praktyce tez jest pieknie :-)

    mam konto od kilku miesiecy, eKonto sluzy mi do robienia przelewow i
    biezacych platnosci karta a cala kaske trzymam na eMax'ie. Na eKonto
    przelewam po kilka stowek wrazie potrzeby, jest to wg mnie bezpieczne bo
    tracac karte trace tylko te nie za duze pieniadze, chociaz tez nie
    koniecznie, bo zdecydowalem sie na ubezpieczenie karty (2,5 PLN miesiecznie)
    i jest to jedyny koszt posiadania tego konta. Przy moich obrotach (8-10k /
    miesiac) wyciagam ok 50 PLN odsetek juz po belce. Dla porownania Eurokonto
    Plus (PKO SA) kosztuje mnie kilkanascie zł, a odsetki to 2-3 zł :-(.

    Wracajac do mBanku, obsluga latwa, przelewy dochodza wszedzie szybko, jak do
    tej pory brak jakichkolwiek problemow.
    A ha jesli to dla ciebie wazne to VE z mBanku nie da sie placic w
    internecie. Jesli mieszkasz w duzym miescie to bankomat masz pewnie w kazdym
    supermarkecie, gdzie np PKO SA nie ma i wczesniej nieraz musialem placic
    drakonskie prowizje za branie kaski z obcych bankomatow.
    Pozdrawiam,
    SG

    Pozdrawiam,
    SG

  • 3. Data: 2002-09-12 09:34:34
    Od: "Przemek 'ZAP' Zawadzki" <z...@t...com.pl>

    > a w praktyce tez jest pieknie :-)

    Ja mam konto od roku i skoro nie szukam jakiejś alternatywy,
    to chyba znaczy, że rzeczywiście jest pięknie :-)))

    Najbardziej podoba mi się płacenie comiesięcznych rachunków
    z zerową prowizją, zamiast np. głupiego stania na poczcie
    czy wystawania w kolejkach w PKO BP w celu złożenia
    polecenia stałych przelewów.

    > A ha jesli to dla ciebie wazne to VE z mBanku nie da sie placic w
    > internecie.

    O - tego nie wiedziałem.
    Ale za to można kupić sobie eKARTĘ (25zł/rok) - co uczyniłem
    i bez problemu płaciłem nią w internecie np. w sklepie w USA

    Pozdrawiam,
    Przemek 'ZAP' Zawadzki [Z.A.P.: Zealous Assassination Person]
    z...@t...com.pl
    z...@m...edu.pl
    GG: 812710
    ICQ 169364307

  • 4. Data: 2002-09-12 11:50:55
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    > Witam. Jakie macie opinie na temat eKONTA i samego mBanku? Czytając
    > informacje na ich stronie wszystko wygląda pięknie. To teoria, a jak jest
    > praktyce?

    Zaloz sobie eKOTNO i eMAX i sam sie przekonaj.
    Przelewy 0zl
    Prowadzenie 0zl
    VE do eKONTA 0zl
    VE do eMAX 36zl/rok (3zl/mc)
    eKONTO umozliwia wykonywanie zlecen stalych, przelewow jednorazowych i
    zdefiniowac do 50 przelewow - dziala podobnie jak typowy ROR
    eMAX umozliwia zdefiniowanie tylko 1 przelewu - podobny do a'vista ale z ma
    6.90%.
    Bezprowizyjne wyplaty z bankomatow Euronet, ale za to z innych prowizja jest
    wysoka 2.5%+2.50zl.

    Mimo wprowadznia od 01 wrzesnia 2002 oplat za VE do eMAX (36zl/rok) i
    podniesieniu prowizji za eKARTE do I-netu oraz pewnych niedociagniec to
    nadal mBank ma ciekawa oferte.
    Sytuacja moze sie zmienic po wprowadzeniu nowych prowizji ale poki co
    takowych nie ma :)

    Krotko mowiac, wszystko zalezy od tego do czego potrzebujesz konta, czyli
    jakie sa Twoje oczekiwania.