  • 1. Data: 2006-04-21 08:58:12
    Temat: Opinie o ING Banku Śląskim.
    Od: Mateo <m...@g...neostrada.pl>

    Witam wszystkich serdecznie.

    Czy ktoś z grupowiczów miał może do czynienia z ING Bankiem Śląskim.
    Jakie macie spostrzeżenia i jaka jest wasza opinia o tym banku. Czy
    jesteście dobrze obsługiwani.

    Pozdrawiam,
    Mateo.

  • 2. Data: 2006-04-21 08:59:01
    Temat: Re: Opinie o ING Banku Śląskim.
    Od: "g" <...@...pl>

    Użytkownik "Mateo" <m...@g...neostrada.pl> napisał w wiadomości
    > Jakie macie spostrzeżenia i jaka jest wasza opinia o tym banku. Czy
    > jesteście dobrze obsługiwani.

    Jest w nim wszystko co potrzebne
    Obsługa jest dobra

  • 3. Data: 2006-04-21 09:15:02
    Od: "Piotrek Chojnowski" <p...@t...pl>

> [...]
    > macie spostrzeżenia i jaka jest wasza opinia o tym banku. Czy jesteście

    od roku mam konto prywatne
    a od 3 miesiecy takze i firmowe.
    jestem bardzo zadowolony,
    pelna obsluga przez net,
    wyciagi w pdf (dwie opcje: wyciag, lub wyciag z potwierdzeniami),
    znosne oplaty,
    od kwietnia karty przychodza poczta (wczesniej trzeba bylo sie fatygowac do
    oddzialu),
    w oddziale mozna szybko zalatawic niezbedne papiery
    (np. z miejsca i za darmo dostaje pieczatke na potwierdzeniu przelewu przez
    net,
    gdy jest takie potwierdzenie potrzebne).
    mam porownanie do mBanku, gdzie takze mialem prywatne i firmowe konto
    i ING to zupelnie inna jakosc,
    czasami warto wiecej zaplacic.

    pzdr
    piotrek

  • 4. Data: 2006-04-21 23:06:50
    Od: "Marcin Kaczmarczyk" <m...@m...pl>

    > Czy ktoś z grupowiczów miał może do czynienia z ING Bankiem Śląskim. Jakie
    > macie spostrzeżenia i jaka jest wasza opinia o tym banku. Czy jesteście
    > dobrze obsługiwani.

    Jeżeli chodzi o miasto Legionowo (dwie placówki) to jedyną wadą jest to, że
    kiedy nie pójdziesz do banku to musisz czekać w kolejce. Dlatego do banku
    chodzę tylko jak muszę - resztę przez internet.
    Kaczmar

  • 5. Data: 2006-04-24 15:42:08
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

> [...]
    >
    > Czy ktoś z grupowiczów miał może do czynienia z ING Bankiem Śląskim. Jakie
    > macie spostrzeżenia i jaka jest wasza opinia o tym banku.

    Solidny bank. Znośna ilośc marmurów. W wiekszych miastach znaczaca ilosc
    bankomatów. Dobra obsluga przez www.
    Znakomicie i z glowa zintegrowany system informatyczny. Praktycznie wszystko
    w KAŻDYM marmurze można zalatwic - nie tylko we własnym oddziale.
    Wada (jednoczesnie zaleta) to rygorystyczne i upierdliwe procedury
    szacowania ryzyka przy kredytach, limitach zadluzen, kartach kredytowych.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 6. Data: 2006-04-30 09:45:17
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl>

    > Jest w nim wszystko co potrzebne

    Nie jest to prawdą. Historia rachunku dostępna online tylko 155 dni. Potem
    dostępu nie ma. To jest po prostu śmieszne, aby nie powiedzieć żenujące. A
    płacisz za konto komfort 15 zł + 2 zł karta = 17 zł . I w tej opłacie nie
    ma papierowego wyciągu - za to dodatkowo 5 zł. Konta standard nie opłaca sie
    mieć - płatne są przelewy zewnętrzne

    pzdr
    j.

  • 7. Data: 2006-05-02 20:37:38
    Od: "Piterson" <p...@h...plx>

    "jst" <j...@W...wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > nie
    > ma papierowego wyciągu - za to dodatkowo 5 zł. Konta standard nie opłaca

    Hmm... ale bałagan informacyjny... spróbuję to wyprostować...

    Konto Standard => 6 PLN / miesięcznie
    Konto Komfort => 15 PLN / miesięcznie

    Przelewy (Standard / Komfort):
    a) w placówce => 4 PLN / 0 PLN
    b) telefoniczny => 1,5 PLN / 0 PLN
    c) internetowy => 0,5 PLN / 0 PLN

    Karta VISA Electron (Standard / Komfort):
    2 PLN / 1,5 PLN
    w obu pakietach opłata może wynosić 0 PLN, jeśli transkajce bezgotówkowe
    przekroczą 300 PLN w danym miesiącu

    Wyciąg miesięczny:
    bezpłatny w obu pakietach wysyłany pocztą
    (odbierany osobiście => 5 PLN)

    Tak więc przede wszystkim zależy kto ile korzysta z tego konta. Ja mam
    Konto Standard i w zupełności mi wystarczy. Rachunki opłacają się same
    Poleceniem Zapłaty, a to jest wtedy bezpłatne, no i dodatkowo wykonam kilka
    przelewów, średnio 5-7 miesięcznie.

    Porównanie pakietów znajduje się tutaj, zapraszam do lektury:
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/32598

    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 8. Data: 2006-05-02 22:08:38
    Temat: Re: Opinie o ING Banku Slaskim.
    Od: "Sagittarius" <k...@g...com>

    A ja przeszedlem z ING do Rajfiego. Konto Standard w ING platne +
    platne przelewy - to juz poprzednia epoka.. I jeszcze jeden wazny
    fakt - przelew z Rajfiego na zewnatrz potrafi isc 2 (slownie dwie)
    godziny (np do mBanku). W ING trwalo to jeden pelny do dwóch dni.
    ING jest moim zdaniem dla snobów, którzy chca miec poczucie, ze
    uczestnicza w czyms maksymalnie bezpiecznym, ekskluzywnym i takie
    tam... :)

    Pozdrawiam
    Sagittarius

  • 9. Data: 2006-05-04 09:32:02
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl>

    > Hmm... ale bałagan informacyjny... spróbuję to wyprostować...
    > Wyciąg miesięczny:
    > bezpłatny w obu pakietach wysyłany pocztą
    > (odbierany osobiście => 5 PLN)

    Wyciąg jest bezpłatny tylko wtedy gdy nie korzystasz z ING Online - zobacz
    to cennika. A kto normalny w dzisiejszych czasach nie korzysta z bankowości
    internetowej?

    pzdr
    j.

  • 10. Data: 2009-02-05 13:47:45
    Od: "bartek044" <bartek044@WYTNIJ_TOo2.pl>

    NIE POLECAM chyna a raczej napewno najgorszy bank na swiecie banda zlodziei i nic
    wiecej nie bede sie rozpisywal bo szkoda slow ale nawet wrogowi bym go nie polecil