  • 11. Data: 2009-02-05 14:27:09
    Temat: Re: Opinie o ING Banku
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    bartek044 pisze:
    > NIE POLECAM chyna a raczej napewno najgorszy bank na swiecie banda zlodziei i nic
    wiecej nie bede sie rozpisywal bo szkoda slow ale nawet wrogowi bym go nie polecil

    ja nie narzekam, darmowe konto, darmowa karta, dużo placówek (w mojej
    okolicy zamieszkania), dobry system internetowy.

    krzysiek

  • 12. Data: 2009-02-05 18:51:01
    Temat: Re: Opinie o ING Banku Śląskim.
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    bartek044 napisał/a:
    > NIE POLECAM chyna a raczej napewno najgorszy bank na swiecie banda zlodziei i nic
    wiecej nie bede sie rozpisywal bo szkoda slow ale nawet wrogowi bym go nie polecil

    Może jednak napisz proszę za co Cię okradli, żeby było wiadomo dlaczego
    nie polecasz.

    --
    animka

  • 13. Data: 2009-02-05 20:19:32
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości
    > ja nie narzekam, darmowe konto, darmowa karta, dużo placówek (w mojej
    > okolicy zamieszkania), dobry system internetowy.

    A co powiesz na to, ze nie kazdy przelew z ING jest autoryzowany
    kodem SMS? Nawet jak sie na jakies konto robi przelew
    po raz pierwszy. Jednak niektorzy wola zeby bank
    nie oszczedzal na takim podstawowym bezpieczenstwie.
    Z tego wzgledu ING nie polecam.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 14. Data: 2009-02-05 20:22:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin" <u...@u...eu> wrote in message

> [...]
    > po raz pierwszy. Jednak niektorzy wola zeby bank
    > nie oszczedzal na takim podstawowym bezpieczenstwie.

    Przenies sie do Fortis Banku, bedziesz dostawal SMSa niemalze przy kazdym
    kliknieciu ;).

    MK

  • 15. Data: 2009-02-05 21:15:53
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > Przenies sie do Fortis Banku, bedziesz dostawal SMSa niemalze przy kazdym
    > kliknieciu ;).

    Nie chce przy kazdym klikniecu. Ale przelew na zupelnie obce
    konto w innym banku i bank raz przysyla sms a innym razem
    nie to jest IMHO jakas pomylka w bezpieczenstwie.

    Fortis juz AFAIK nie zaklada kont dla zwyklych ludzi, teraz kieruje
    do Dominet Banku a w Fortisie to tylko tych z duza kasa. Oczywiscie
    Ci co mieli konto to nadal je maja.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 16. Data: 2009-02-06 01:03:19
    Od: " jasiek" <m...@g...pl>

    > ja nie narzekam, darmowe konto, darmowa karta, dużo placówek (w mojej
    > okolicy zamieszkania), dobry system internetowy.
    >
    > krzysiek

    Obsługa to nie wszystko. Rowniez nie narzekam na system. Czasem jednak możesz
    chcieć pieniadze, ktorych bank Ci nie pozyczy a jak pozyczy to na 23% :)

  • 17. Data: 2009-02-06 07:59:37
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <u...@u...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > po raz pierwszy. Jednak niektorzy wola zeby bank
    > nie oszczedzal na takim podstawowym bezpieczenstwie.

    Autoryzacja sprawdza, czy z danego komputera był już akceptowany przelew.
    Jeżeli tak, to już cię nie pyta o potwierdzenie.

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 18. Data: 2009-03-08 20:54:51
    Od: "rycerzORTALIONU" <cover90@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Szczerze odradzam tego banku, bałagan chaos i tyle, na karte czekałem prawie mieisiąc
    po czym dostałem jakieś prowizje nie wiadomo z jakiego tytułu, a pani w halośląski
    nic nie wiedzieła.

  • 19. Data: 2009-03-08 21:11:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sun, 8 Mar 2009 20:54:51 +0000 (UTC)
    "rycerzORTALIONU" <cover90@WYTNIJ_TOwp.pl> wrote:

    > Szczerze odradzam tego banku, bałagan chaos i tyle, na karte czekałem
    > prawie mieisiąc po czym dostałem jakieś prowizje nie wiadomo z
    > jakiego tytułu, a pani w halośląski nic nie wiedzieła.

    "Błogosławieni, którzy nie mając nic od powiedzienia nie oblekają tego
    faktu w słowa" ::: Julian Tuwim :::

    Xenocide