  • 11. Data: 2004-03-01 19:38:15
    Temat: Re: Opłacalność użytkowania KK
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Tylko ze potem bank stornuje odsetki ktore naliczyl od zablokowanej
    > kwoty. Czyli zarobiles nic.

    a nie prawda ;)
    nie stornowal
    czyli zarobilem :)))

    zbyszko janke

  • 12. Data: 2004-03-01 19:42:19
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > a nie prawda ;)
    > nie stornowal
    > czyli zarobilem :)))

    zreszta chyba dzis inteligo nie stornuje takze wstecz odsetek od
    zablokowanych

    a kiedys, kiedy jescze BZ byl tylko BeZetem (bez "WBK") tez nie stornowal, o
    ile pamietam historie swojego roru

    tam tez zarobilem, male "ciut" wiecej niz "nic" :)))

    zbyszko janke

  • 13. Data: 2004-03-02 20:55:22
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    sebol <l...@s...pl> skribis:

    >Tak czy inaczej troche mi sie niedobrze robi jak widze pytania klasy jak
    >zaoszczedzic 6 zl miesiecznie?

    Burzuj jestes. Teraz bida panie jest, bida. 6 zl miesiecznie to 72 rocznie
    - a za to mozna sie wyzywic przez tydzien albo dwa...

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    )} Rozne fajne bezplatne e-booki: http://www.arystoteles.pl (na dole po prawej)
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/

  • 14. Data: 2004-03-03 09:48:35
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "l.e:h" <l...@...pl> napisał w
    wiadomości news:hjs9409istrkh8kop4pe84obsobf3860k5@4ax.com...

    > Burzuj jestes. Teraz bida panie jest, bida. 6 zl miesiecznie to 72 rocznie
    > - a za to mozna sie wyzywic przez tydzien albo dwa...

    Ja osobiście nie znam nikogo, kto by tak bidował, żeby na wyżywienie
    nie starczało i żeby miał kartę kredytową.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 15. Data: 2004-03-04 12:29:57
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 3/2/2004 9:55 PM, l.e:h wrote:

    > sebol <l...@s...pl> skribis:

    > Burzuj jestes. Teraz bida panie jest, bida. 6 zl miesiecznie to 72 rocznie
    > - a za to mozna sie wyzywic przez tydzien albo dwa...

    A przez trzydzieści lat jeden kolorowy telewizor mniej :-)

    Pzdr: Catbert