  • 1. Data: 2006-05-23 09:10:17
    Temat: Opłacalność zakupu FI Obligacji
    Od: "DMX" <d...@o...eu>

    Jak myślicie warto zainwestować w fundusze obligacji?
    Obecnie złotówka trochę traci, inwestorzy wycofują kapitał z polskich akcji
    i obligacji, więc moze za 1-2 tygodnia, kiedy złotówka trochę spadnie warto
    będzie kupić fundusze obligacji? Bo w dłuższej perspektywie to chyba nasza
    waluta więcej nie straci? Myślę o funduszach albo Arka albo BPH Obligacji.

  • 2. Data: 2006-05-23 10:14:09
    Temat: Re: Opłacalność zakupu FI Obligacji
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DMX" <d...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > to chyba nasza waluta więcej nie straci? Myślę o funduszach albo Arka albo

    Mam część kasy w funduszu ochrony kapitału w Arce, więc też bezpieczne
    papiery. Jest to totalna porażka, jak chcesz na krótko się tym pobawic. Jak
    dobrze pójdzie to odzyskasz wsadzona kasę, bo opłaty za kupno i umorzenie
    jednostek + podatek Belki zeżre pewnie cały zysk.

  • 3. Data: 2006-05-23 10:33:22
    Od: "DMX" <d...@o...eu>

    wiadomości news:4472da20$0$22596$f69f905@mamut2.aster.pl...

> [...]
    > Jak dobrze pójdzie to odzyskasz wsadzona kasę, bo opłaty za kupno i
    > umorzenie jednostek + podatek Belki zeżre pewnie cały zysk.

    Ochrona kapitału to coś podobnego do lokaty - obligacje to trochę większe
    ryzyko, ale jest szansa na większy zysk. Liczę, że przy chwilowym osłabieniu
    złotego i wysprzedaży obligacji przez zagranicę obligacje pójdą minimalnie w
    dół, więc może w niedługim czasie będzie dobry moment na zakup. A potem może
    mały wzrościk. Zależy mi, że przeczekać systuację na WGPW

  • 4. Data: 2006-05-23 10:35:19
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

    Dnia Tue, 23 May 2006 12:14:09 +0200, Boombastic napisal/a:

> [...]
    > bezpieczne papiery. Jest to totalna porażka, jak chcesz na krótko się
    > tym pobawic. Jak dobrze pójdzie to odzyskasz wsadzona kasę, bo opłaty
    w Arce obligacji i ochrony kapitału nie ma opłaty za kupno, opłata za
    umorzenie jest odpowiednio do 12 oraz do 6 miesiecy.

    --
    Krzysztof Lerski

  • 5. Data: 2006-05-24 19:13:32
    Od: "swiatowid" <cyfrowyja.nospam@na_serwerze.gazeta.pl>

> [...]
    > minimalnie w dół, więc może w niedługim czasie będzie dobry moment na
    > zakup. A potem może mały wzrościk. Zależy mi, że przeczekać systuację na

    jak myslisz, ile te obligacje zyskają... na zmiane stóp się nie zanosi.
    Jesli ceny wzrosną, to będzie mini-hossa.

  • 6. Data: 2006-05-26 08:53:06

    Użytkownik "DMX" <d...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Jak myślicie warto zainwestować w fundusze obligacji?

    Jak na wiele lat to warto.
    Jak na kilka miesięcy, to sobie podaruj, zawracanie d*