  • 1. Data: 2010-11-29 12:26:52
    Temat: Opłata rachunków z KK - w jakich bankach?
    Od: Mariusz Machnio <m...@g...com>

    Jakie banki wydają KK z możliwością opłat rachunków z KK? Napewno
    CITI, czy jeszcze jakieś?

  • 2. Data: 2010-11-29 12:37:19
    Temat: Re: Opłata rachunków z KK - w jakich bankach?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 04:26:52 -0800, Mariusz Machnio napisał(a):

    > Jakie banki wydają KK z możliwością opłat rachunków z KK? Napewno CITI,
    > czy jeszcze jakieś?

    Multibank, Alior, chyba mBank.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 3. Data: 2010-11-29 12:42:44
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Olgierd wrote:

    > Multibank, Alior, chyba mBank.

    lukas (pod postacia KK tesco).

  • 4. Data: 2010-11-29 12:44:58
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > lukas (pod postacia KK tesco).

    Także Millennium, Lukas pod postacią pozostałych kart.

  • 5. Data: 2010-11-29 13:39:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Także Millennium, Lukas pod postacią pozostałych kart.

    a czy w ww. bankach jest tak samo jak w Citi, że rachunki są traktowane
    jak transakcje bezgotówkowe i wchodzą w GP?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2010-11-29 13:44:12
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > a czy w ww. bankach jest tak samo jak w Citi, że rachunki są traktowane
    > jak transakcje bezgotówkowe i wchodzą w GP?

    W Lukasie jest to operacja "bezgotówkowa" i nie ma prowizji. W Mille jest
    grace period ale jest też prowizja (nie jestem na 100% pewien ale chyba
    niezależna od kwoty przelewu 3zł/5zł).

  • 7. Data: 2010-11-29 13:54:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W Lukasie jest to operacja "bezgotówkowa" i nie ma prowizji. W Mille
    > jest grace period ale jest też prowizja (nie jestem na 100% pewien ale
    > chyba niezależna od kwoty przelewu 3zł/5zł).

    czyli najkorzystniej w Citi ;-)

    jeżeli miałbym za to zapłacić kilka zł to wolałbym już wykonać darmowy
    przelew

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2010-11-29 14:00:45
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > czyli najkorzystniej w Citi ;-)
    >
    > jeżeli miałbym za to zapłacić kilka zł to wolałbym już wykonać darmowy
    > przelew

    Tzn. w Lukasie jest dokładnie tak samo jak w Citi. W obu tych bankach można
    tez zlecić taką płatność w necie, co jest dość kluczowe. W Mille niestety
    nadal tylko oddział albo telefonicznie, co jest dodatkowym utrudnieniem.

  • 9. Data: 2010-11-29 14:04:12
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    A w zasadzie to najlepszy jest Lukas. W Citi masz dobowe limity wysokości
    przelewów 1500zł/3000zł. W Lukasie nie ma takich limitów w ogóle.

  • 10. Data: 2010-11-29 17:57:35

    On 29 Lis, 15:04, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > A w zasadzie to najlepszy jest Lukas. W Citi masz dobowe limity wysokości
    > przelewów 1500zł/3000zł. W Lukasie nie ma takich limitów w ogóle.

    Do tego w Lukasie można zlecić przelew z datą przyszłą.