  • 1. Data: 2002-04-03 09:09:56
    Temat: Opłata rachunku telefonicznego (PTC)
    Od: "Beer" <b...@p...onet.pl>

    Witma
    Można zapłacić za telefon (komórka: abonament+rozmowy)
    "z poziomu" konta w internetowego ? (mBank, Inteligo)

    Na rachunku od ERY dostałem jakiś dziwny nr rachunku
    odbiorcy (z literami i cyframi), w rubryce "tytułem"
    jest jakiś przeolbrzymi numer faktury, za którą ma
    nastąpić zapłata... - ogólnie: coś dziwnego (jak dla mnie) ;-)

    Więc jak ? Mogę dokonać wpłaty z poziomu przeglądarki ?
    Czy muszę brykać na pocztę ?

  • 2. Data: 2002-04-03 09:37:29
    Temat: Re: Opłata rachunku telefonicznego (PTC)
    Od: " Ender" <e...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > nastąpić zapłata... - ogólnie: coś dziwnego (jak dla mnie) ;-)
    >
    > Więc jak ? Mogę dokonać wpłaty z poziomu przeglądarki ?

    hej
    Robiłem taki przelew w mBanku - działa.
    Nr. rachunku proponuję przepisać dokładnie jak na fakturze
    (ewentualnie pominąć kreski).
    "tytułem" również przepisać dokładnie - wtedy
    napewno nie będzie problemów.
    pozdrawiam
    MW

  • 3. Data: 2002-04-03 10:20:02
    Od: holyboy <h...@N...com>

    ... Zdaje się, że w Œr, 03 kwi 2002 09:37:29 GMT Ender napisał (a):

> [...]
    > Nr. rachunku proponuję przepisać dokładnie jak na fakturze
    > (ewentualnie pominąć kreski).
    > "tytułem" również przepisać dokładnie - wtedy

    ja tez robie przelewy na ere z mbanku od roku i dziala

  • 4. Data: 2002-04-03 11:38:34
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Beer <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Witma
    > Można zapłacić za telefon (komórka: abonament+rozmowy)
    > "z poziomu" konta w internetowego ? (mBank, Inteligo)

    Tak.

    > Na rachunku od ERY dostałem jakiś dziwny nr rachunku
    > odbiorcy (z literami i cyframi), w rubryce "tytułem"
    > jest jakiś przeolbrzymi numer faktury, za którą ma
    > nastąpić zapłata... - ogólnie: coś dziwnego (jak dla mnie) ;-)

    Wpisujesz jak Ci ERA podała i już.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313