  • 1. Data: 2013-06-29 13:43:00
    Temat: Opłata za kartę VE - dbnet
    Od: Janina Kozub <j...@u...wp.pl>

    Szanowni Państwo,

    w związku ze zmianami ,,Tabeli prowizji za czynności bankowe i opłat za
    inne czynności wykonywane przez Deutsche Bank PBC S.A. - dla osób
    fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej" zmianie ulega
    wysokość rabatu dla opłaty za obsługę karty VISA Electron w pakiecie
    dbNET. Od 22 lipca 2013 roku wysokość Rabatu będzie wynosić 4,00 zł, a
    nie jak dotychczas 5,00 zł. Oznacza to, że Klient, który dokona w
    miesiącu sierpniu 2013 roku transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę
    równą lub przekraczającą 200,00 zł zapłaci za obsługę karty VISA
    Electron 1,00 zł.

    Szczegółowe informacje o zmianach znajdą Państwo Tutaj .

    Pozdrawiamy,
    Deutsche Bank PBC S.A.

  • 2. Data: 2013-06-29 15:41:30
    Temat: Re: Opłata za kartę VE - dbnet
    Od: Glaukon <r...@g...com>

> [...]
    > miesiącu sierpniu 2013 roku transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę
    > równą lub przekraczającą 200,00 zł zapłaci za obsługę karty VISA

    Ten wymog 200 zlotych to tez jakas nowosc?

  • 3. Data: 2013-06-29 22:01:10
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2013-06-29 15:41, Glaukon pisze:

    > Ten wymog 200 zlotych to tez jakas nowosc?

    Tak, do tej pory była jedna operacja karciana w miesiącu.

  • 4. Data: 2013-06-30 11:37:41
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Tak, do tej pory była jedna operacja karciana w miesiącu.

    Kolejny bank ,,frontem" do klienta. Akurat niedawno zamknąłem tam konto.
    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2013-06-30 19:50:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Jun 2013 11:37:41 +0200, Grzexs napisał(a):
    > Kolejny bank ,,frontem" do klienta. Akurat niedawno zamknąłem tam konto.

    No coz, bank jest od zarabiania. I z czegos zyc musi.
    Od wydatkow karta ma prowizje, wiec co sie dziwic ze tak kombinuja.

    J.

  • 6. Data: 2013-07-01 11:36:30
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > No coz, bank jest od zarabiania. I z czegos zyc musi.
    > Od wydatkow karta ma prowizje, wiec co sie dziwic ze tak kombinuja.

    W dawnych czasach banki utrzymywały się i zarabiały na różnicy
    oprocentowania między lokatami a kredytami. A teraz dąży się, by banki
    utrzymywały się z prowizji, a tylko zarabiały na tej różnicy. Na
    szczęście klienci też potrafią zagłosować nogami.
    --
    Grzexs