  • 11. Data: 2002-05-19 16:44:45
    Temat: Re: Opłata za poł?czenie
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 19 May 2002 18:20:24 +0200, "Wilczek" <w...@i...com>
    wrote:

    >mam zapisane w telefonie numery dla wszystkich kart jakie posiadam :-)
    >do tego jeszcze na kartce w domu i w portfelu

    W krytycznej sytuacji to do zadnej z tych rzeczy mozesz nie miec
    dostepu :(
    Przydaloby sie jakies centrum kryzysowe z numerem 0800 gdzie by mozna
    jednym telefonem zastrzec wszystkie wczesniej do niego wprowadzone
    karty, telefony itp.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 12. Data: 2002-05-19 17:47:31
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > W krytycznej sytuacji to do zadnej z tych rzeczy mozesz nie miec
    > dostepu :(

    zgadza sie - na przyklad napad zagranica :-(

    > Przydaloby sie jakies centrum kryzysowe z numerem 0800 gdzie by mozna
    > jednym telefonem zastrzec wszystkie wczesniej do niego wprowadzone
    > karty, telefony itp.

    Mozna zrobic sobie jakas stronke w necie ze wszystkimi numerami jednak
    w opresjacah dostep do kompa z netem jest znacznie trudniejszy niz do
    telefonu...

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 13. Data: 2002-05-19 19:05:48
    Temat: Re: Oplata za polaczenie
    Od: "Rafal" <m...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
> [...]

    > Przydaloby sie jakies centrum kryzysowe z numerem 0800 gdzie by mozna
    > jednym telefonem zastrzec wszystkie wczesniej do niego wprowadzone

    A to fakt, Visa i EuroPay powinly sie sie zrzucic i wybudowac jakies call
    center w Polsce do takich spraw

    PS wiem ze to nie realne ;)

  • 14. Data: 2002-05-19 19:55:53
    Temat: Re: Opłata za połączenie
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Centrum Kart
    > 61-846 Poznań
    > ul. Strzelecka 49
    > tel.: 0 800 161 054
    > (24h, połączenie bezpłatne)
    > tel.: (48) (61) 856 53 26
    > (24h, połączenie odpłatne)
    > fax: (48) (61) 856 53 67 (24h)
    > karty debetowe tel. 0 801 666 056
    > karty kredytowe tel. 0 801 655 555
    > karty złote tel. 0 801 600 000
    >

    > Na moich wyciągach kilka lat był podawany stary numer telefonu do
    > oddziału (6-cyfrowy po przejściu na 7-cyfrowe). Wielokrotnie zwracałem
    > uwagę, dziękowali, ale nic się nie zmieniło.

    A więc podsumowując i tak BZ WBK kłamie!

    W TPSA (w abonamencie standardowym, w innych cena "impulsu" jest inna)
    opłaty są następujące:

    0-800 bezpłatnie

    0-801 1 ..... - 1 impuls czyli ok. 0,35 zł brutto za połączenie niezależnie
    od czasu trwania,

    0-801 3 ..... - jak lokalne czyli 1 impuls czyli ok. 0,35 zł brutto za 3 lub
    6 min (dzień / noc)

    0-801 6 ..... - 1 impuls czyli ok. 0,35 zł brutto za 1 minutę połączenia (i
    w tym przypadku po 18:00 taniej jest korzystać z płatnej międzymiastowej).

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 15. Data: 2002-05-19 21:11:15
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rafal" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A to fakt, Visa i EuroPay powinly sie sie zrzucic i wybudowac jakies call
    > center w Polsce do takich spraw
    >
    > PS wiem ze to nie realne ;)

    Ale warto pomarzyć.
    Zresztą pewne rzeczy kilka lat temu też wydawały się nie realne, a dzisiaj
    są normą.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2002-05-20 03:32:02
    Od: "tp" <t...@d...net>

    "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Rafal" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ale warto pomarzyć.
    > Zresztą pewne rzeczy kilka lat temu też wydawały się nie realne, a dzisiaj
    > są normą.

    W USAch i Kanadzie takie uslugi sa swiadczone przez banki.
    Jesli chcesz, to podajesz im numery swoich kart i gdzie dzwonic,
    i w przypadku 'krytycznym' jeden telefon do tego banku zalatwia
    sprawe. Co wiecej, bank swiadczacy taki serwis sam z siebie deklaruje,
    ze ponosi pelna odpowiedzialnosc za straty wynikle z ewentualnego
    nieprzekazania informacji dalej.

    Taki serwis kosztuje ca $20/rok, ale czesto jest dawany za friko
    promocyjnie przez kilka miesiecy, lub wliczony w cene pakietu
    przy 'lepszych' kontach.

    Pozdrowionka
    Tadeusz

  • 17. Data: 2002-05-20 05:10:11
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 19 May 2002 21:05:48 +0200, "Rafal" <m...@p...gazeta.pl>
    wrote:

    >A to fakt, Visa i EuroPay powinly sie sie zrzucic i wybudowac jakies call
    >center w Polsce do takich spraw

    Cos takiego moglaby zorganizowac niezalezna firma swiadczaca taka
    usluge za odpowidnia oplata.
    Tylko chyba musialaby sie dogadac z bankami.

  • 18. Data: 2002-05-20 10:17:04
    Od: "ROBBO" <r...@w...si.ec.pl>

> [...]
    > Przydaloby sie jakies centrum kryzysowe z numerem 0800 gdzie by mozna
    > jednym telefonem zastrzec wszystkie wczesniej do niego wprowadzone

    Visa ? tylko jest problem z weryfikacja kto dzwoni i czy aby wlasciel a nie
    znajomy dowcipnic.
    Ale i tak wole moje ubepieczone karty. Niedawno czytalemwarunki w Lukasie he
    jak mnie napadna przy bankomacie tez oddaja kase ciekawer