  • 1. Data: 2006-03-12 14:15:55
    Temat: Oplaty bankowe
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Witajcie!

    czy dzisiejsza wypowiedź-zapowiedź posła PiS Zawiszy o powołaniu
    Komisji Specjalnej do zbadania działalności NBP w latach 1989-2006 ze
    szczególnym przestudiowaniem prywatyzacji polskich banków, oraz
    zaatakowanie przez niego obowiązujących opłat bankowych, różnych dla
    VIPów, Przedsiębiorstw i Indywidualnych ma na celu doprowadzenie, do
    wymuszenia przez polityków na NBP i Bankach, jednej stawki opłat dla
    wszystkich? a co za tym idzie podwyżkę opłat dla wszystkich?

    Nie wiem jaki obecnie bank wybrać do przechowywania oszczędności, bo
    skoro Komisja Specjalna ma dotyczyć Polskich Banków i pieniędzy tam
    zdeponowanych, to może bezpieczniej byłoby przewalutować oszczędności
    na Euro i ulokować je w Filii banku Niemieckiego lub innego
    Europejskiego?

    Jak wobec działań polityków zachowa się PLN/EUR i PLN/USD? Czy raty
    kredytowa w CHF pozostaną tak korzystne jak dotychczas? Mam głowę
    pełną pytań po dzisiejszej zapowiedzi PiS powołania Komisji Specjalnej
    do zbadania NBP, wypowiedzinej m.in. dzisiaj rano w PR 3.

    --
    Pozdrowienia,
    oboista

  • 2. Data: 2006-03-12 19:56:40
    Temat: Re: Oplaty bankowe
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 12 Mar 2006 15:15:55 +0100, oboista <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    >zaatakowanie przez niego obowiązujących opłat bankowych, różnych dla
    >VIPów, Przedsiębiorstw i Indywidualnych ma na celu doprowadzenie, do

    najciekawsze jest to, że powodem różnic przynajmniej jeśli idzie o
    przedsiębiorców jest ustawodawca
    --
    Jarek Andrzejewski