  • 11. Data: 2005-04-11 20:57:21
    Temat: Re: Oplaty w VW Banki direct - oficjalny komunikat
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Seba_Fan wrote:

    > jak juz wspomniales o Multi ile kosztuje najtansze konto i czy trzeba jakies
    > minimalne wplaty dokonywac, albo czy musze byc regularne, bo cos mi swita ze
    > chyba 1200zl i co miesiac.

    3zł, 1000zł wpływy miesięczne

    pozdrawiam
    Ralf

  • 12. Data: 2005-04-11 23:14:08
    Od: "S.T. " <n...@W...gazeta.pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> napisał(a):

    > Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    http://banki.prnews.pl/index.php/zmiana_wysokosci_op
    lat_w_volkswagen_bank_dir
    > ect,display,10287
    >
    > No to sprawa prosta. Likwiduję Standard a zostawiam Plus Konto, choć musze
    > to jeszcze przemyśleć. Gratulacje dla VW

    Czyli zamiast 5/m-c zapłacisz 36/rok (za token) i jeszcze tracisz kartę...

  • 13. Data: 2005-04-11 23:18:30
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-12 01:14- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy S.T.,
    wyłuszczający(a) się następująco:

    > Czyli zamiast 5/m-c zapłacisz 36/rok (za token) i jeszcze tracisz kartę...

    36 to nie 60, a kartę to pewnie ma jakąś inną...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 14. Data: 2005-04-11 23:28:00
    Od: "S.T. " <n...@W...gazeta.pl>

    yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał(a):

    > 2005-04-12 01:14- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy S.T.,
    > wyłuszczający(a) się następująco:

    > 36 to nie 60, a kartę to pewnie ma jakąś inną...

    Ale skasują z góry za rok, a nie po piątaku ;-)
    no i z darmowymi dowolnymi bankomatami(>=400) też się pożegna,
    może jeszcze odpuścić token i obsługiwać rachunek przezdarmową
    (jeszcze) Vlinię, ale skasują po złotku za operację ...

  • 15. Data: 2005-04-12 06:35:50
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    S.T. napisał(a):

    > Czyli zamiast 5/m-c zapłacisz 36/rok (za token) i jeszcze tracisz kartę...

    Nie. Likwiduję jednak całkowicie wszystkie konta w VW :)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 16. Data: 2005-04-12 06:37:03
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    S.T. napisał(a):

    > no i z darmowymi dowolnymi bankomatami(>=400) też się pożegna,

    W promieniu 2 KM mam 3 bankomaty Euronetu i kilka innych banków. Nie jest
    źle ;)

    > może jeszcze odpuścić token i obsługiwać rachunek przezdarmową
    > (jeszcze) Vlinię, ale skasują po złotku za operację ...

    Za dużo zachodu :)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 17. Data: 2005-04-12 10:21:31
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d3e2eb$f27$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > http://banki.prnews.pl/index.php/zmiana_wysokosci_op
    lat_w_volkswagen_bank_direct,display,10287

    "przy jednoczesnym dążeniu ze strony banku do zachowania wysokiego
    poziomu świadczonych usług"

    Było napisać, że będzie śmiesznie, to wcześniej bym zajrzała.

    Renata

  • 18. Data: 2005-04-12 10:38:36
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> wrote:
    > Było napisać, że będzie śmiesznie, to wcześniej bym zajrzała.

    No to nie wiesz, ze oni wszyscy te oplaty podnisza, zeby nam bylo
    lepiej? :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 19. Data: 2005-04-12 10:41:32
    Od: "$$Szalony_Kapeluszknik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > "przy jednoczesnym dążeniu ze strony banku do zachowania wysokiego
    > poziomu świadczonych usług"
    >
    > Było napisać, że będzie śmiesznie, to wcześniej bym zajrzała.

    Ale masz jakies konkretne przyklady ? Czy tak po prostu, po rawsku...

    MAd Hat
    ter

  • 20. Data: 2005-04-12 10:47:05
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d3g8gs$11p$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > No to nie wiesz, ze oni wszyscy te oplaty podnisza, zeby nam bylo
    > lepiej? :)

    Byleby "zachowali wysoki poziom świadczonych usług" i mogą robić co
    chcą :>

    Renata

    P.S. Sama pogróżka, że "zachowają wysoki poziom świadczonych
    usług" wystarczy, żeby wiać. Już nie muszą żadnych opłat wprowadzać.