  • 1. Data: 2009-12-12 16:00:15
    Temat: Oprocentowanie
    Od: <...@...pl>

    Czy banki podwyższą stopy procentowe w 2010 roku?.

  • 2. Data: 2009-12-12 16:13:59
    Temat: Re: Oprocentowanie
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    ...@...pl <...@...pl> had the courage to write:
    > Czy banki podwyższą stopy procentowe w 2010 roku?.

    Banki w Indonezji w odniesieniu do chińskich juanów: najprawdopodobniej nie.

    :P

  • 3. Data: 2009-12-12 18:44:21
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Banki w Indonezji w odniesieniu do chińskich juanów: najprawdopodobniej
    nie.

    Ale bank Tadżykistanu ma podnieść oprocentowanie rocznych bonów skarbowych w
    somoni.

    --
    AS

  • 4. Data: 2009-12-12 22:31:33
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Czy banki podwyższą stopy procentowe w 2010 roku?.

    Zepsuła Ci się szklana kula?

    Feromon

  • 5. Data: 2009-12-13 08:02:35
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Feromon" news:hg168p$e8b$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Zepsuła Ci się szklana kula?

    Moja działa, dlatego wszystkim zainteresowany przekazuje to co mi
    przekazała, a dodam że moja szklana kula nigdy nie dała d... i to co
    przepowiedziała zawsze się sprawdzało. Mianowicie w przypadku stóp
    procentowanych w 2010 moja szklana kula mówi: "banki w 2010 mogą stopy
    podwyższać, obniżać bądź zachować je na niezmienionym poziomie" :)

    Miłej niedzieli.