  • 1. Data: 2002-10-20 18:56:09
    Temat: Oprocentowanie
    Od: "fieldo" <d...@p...fm>

    Witam

    Przepraszam za bardzo proste (byc moze irytujace) pytanie. Nie znam sie
    na finansach. Chcialem sie dowiedziec na temat oprocentowania bankowego.
    Jesli jakis bank oferuje 7% (np. PKO) to oznacza, ze z 1000 zl po jednym
    MIESIACU czy ROKU bedzie 1070 zl?

    dziekuje z gory

  • 2. Data: 2002-10-20 19:19:26
    Temat: Re: Oprocentowanie
    Od: g...@p...gazeta.pl

    Po roku. BTW który z banków daje 7 %?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2002-10-20 19:22:18
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aouu9p$e0f$1@news.tpi.pl, fieldo wrote:

> [...]
    > oprocentowania bankowego. Jesli jakis bank oferuje 7% (np. PKO) to
    > oznacza, ze z 1000 zl po jednym MIESIACU czy ROKU bedzie 1070 zl?

    Po roku.

    Z tym, że może być nieco (niedużo) więcej niż 1070 zl, bo odsetki mogą być
    dopisywane wcześniej niż po roku (np. co miesiąc) i wtedy one zaczynają same
    procentować. Z drugiej strony należy pamiętać, że 20% z tych 70zł bank
    zabierze dla fiskusa.

  • 4. Data: 2002-10-20 19:22:56
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:3e6a.00001b5e.3db301bd@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:
    > Po roku. BTW który z banków daje 7 %?

    No pisał Ci: "np. PKO"
    ;P

  • 5. Data: 2002-10-20 19:25:23
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:3e6a.00001b5e.3db301bd@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:
    > Po roku. BTW który z banków daje 7 %?

    Np. lokaty w Lukasie przy kwotach ponad 10kPLN i długich terminach;
    oczywiście stopa zmienna.
    http://www.lukas.com.pl/oferta_tabele_oproclokat.asp

  • 6. Data: 2002-10-20 20:37:44
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > No pisał Ci: "np. PKO"
    > ;P

    No tak, wystarczy tylko czytać uważnie przedpiszców i już się wie, gdzie
    korzystnie ulokować money ;-)))))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2002-10-20 20:45:37
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:3e6a.00001bc4.3db31416@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > No tak, wystarczy tylko czytać uważnie przedpiszców i już się wie,
    > gdzie korzystnie ulokować money ;-)))))

    Śmiej się, śmiej - różnica w oprocentowaniu między gigantami-marmurami a
    e-liderami naprawdę stopniała... Minęły już te czasy, gdy z 1000 zł robiło
    się 1070 po miesiącu ;)

  • 8. Data: 2002-10-20 20:51:48
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > Śmiej się, śmiej - różnica w oprocentowaniu między gigantami-marmurami a
    > e-liderami naprawdę stopniała... Minęły już te czasy, gdy z 1000 zł robiło
    > się 1070 po miesiącu ;)

    Śmiech zamarł mi w gardle ;-) Za to money jakiś czas temu powędrowało do TFI.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2002-10-20 21:07:09
    Od: "Robert" <m...@w...pl>