  • 21. Data: 2002-10-23 07:51:41
    Temat: Re: Oprocentowanie
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl>

    A nie obawiasz się, że GTFI obniżono punkty na wiarygodność ;-)
    Pozdrawiam
    Marek

  • 22. Data: 2002-10-23 07:55:31
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ap5ka4$1gj$1@news.tpi.pl, Madab wrote:
    > A nie obawiasz się, że GTFI obniżono punkty na wiarygodność ;-)
    Wiesz, obawialbym sie moze, gdybym tam mial jakies pieniadze, ale nie sadze;
    i tak maja wysoki rating.

  • 23. Data: 2002-10-23 17:35:47
    Od: "LK1" <l...@N...gazeta.pl>

    Gratuluję wyboru- GTFI
    Ja niestety jestem uwiązany w PKO-CS przez Belke a notowania są nędzne.
    Proponujecie zmienić?
    I zrezygnować z &#8222;ulgi&#8221;?
    I tak już dużo straciłem w porównaniu z wami.
    Ale z drugiej strony nigdy nie wiadomo jak będą szły w przyszłości wasze
    ryzykanckie fundusze?
    Z góry dzięki z komentarze,

  • 24. Data: 2002-10-23 21:28:42
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ap6mlj$imm$1@news.gazeta.pl, LK1 wrote:
    > Ja niestety jestem uwiązany w PKO-CS przez Belke a notowania są
    > nędzne. Proponujecie zmienić?
    Nie czuję się wladny Ci radzic. Ja bym chyba nie zmieniał. A ktory ich
    fundusz?

    > I tak już dużo straciłem w porównaniu z wami.
    Ja wybralem GTFI tylko hipotetycznie, ale nie odwazylem sie postawic na
    mlodosc i wybralem UniKorona Obligacje, tez niezle jak na razie.

    > Ale z drugiej strony nigdy nie wiadomo jak będą szły w przyszłości
    > wasze ryzykanckie fundusze?
    :))) Lepiej niz Twoj asekurancki ;P
    A tak serio, to roznice wynikaja z tego, czy w ogole chce sie zarzadzajacym
    cos robic (=aktywnie iwestowac), czy tez poddaja sie inercji i juz. A druga
    przyczyna roznic to jaki taki umiar w prowizjach za zarzadzanie.