  • 1. Data: 2002-07-03 11:42:39
    Temat: Oprocentowanie 0% na K24 w BZWBK
    Od: t...@p...onet.pl

    A jednak jest zero procent, juz wyjasniam:

    Wczoraj wyslalem posta, ze jest zero procent i rzeczywiscie w
    szczegolach rachunku bylo oprcentowanie 0 %. Ale wczoraj mialem
    zupelnie wyczyszczone konto czyli saldo i dostepne srodki byly rowne
    0,00 zl. Dzis testowo przelalem sobie 3 zl na konto i juz w
    szczegolach widze "Stopa procentowa 1%".

    Wyglada na to ze BZWBK podaje 0,00% wtedy gdy saldo rachunku=0.00 zl.

    Pzdr
    Mareczek

  • 2. Data: 2002-07-03 12:18:48
    Temat: Re: Oprocentowanie 0% na K24 w BZWBK
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl>
    > Wyglada na to ze BZWBK podaje 0,00% wtedy gdy saldo rachunku=0.00 zl.
    > Mareczek

    to glupio robią - ja bym przy takim saldzie podawał np. 9,65%
    bo w więcej klient i tak nie uwierzy ;-))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-07-03 12:29:17
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    blad <b...@W...pl> wrote:

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl>
    >
    > to glupio robią - ja bym przy takim saldzie podawał np. 9,65%
    > bo w więcej klient i tak nie uwierzy ;-))

    Nie głupio, bo chcą zachęcić, żeby miec wyzsze saldo ;)

  • 4. Data: 2002-07-03 12:30:43
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > Wyglada na to ze BZWBK podaje 0,00% wtedy gdy saldo rachunku=0.00 zl.

    Najwyra

  • 5. Data: 2002-07-03 14:45:11
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > NajwyraŸniej obawiajš się, że 1%x0.00zł to więcej niż 0. W sumie w tym
    > banku taka obawa mnie zupełnie nie dziwi.

    A mnie to zupelnie nie dziwi bo jest to calkowicie normalne. Zauwazmy, ze w
    przypadku salda ujemnego oprocentowanie tez jest inne i niestety duzo wyzsze.
    Poza tym banki coraz czesciej oferuja produkty, w ktorych oprocentowanie jest
    tym wyzsze im wieksze sa zgromadzone srodki na koncie i pewnie w tym przypadku
    jest identycznie, ot cala filozofia...