  • 31. Data: 2004-12-04 09:24:05
    Temat: Re: Oprocentowanie eKonta - 2% od dzisiaj...
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    news:coqf31$96n$1@news.onet.pl...

    > Jestem mRadną - Ameryki nie odkryłeś. Za to "bycie" nic się nie dostaje -
    > co
    > najwyżej jakis KGB jak mu argumentów braknie, to mnie "demaskuje". A w
    > temacie regulaminu cos powiesz, czy nie masz nic do powiedzenia?

    To juz Goldów z freeeee nie rozdaja ?!
    Znaczy mRadnych maja tak samo w dupie jak mKlientow ??
    Swiat sie konczy....

    MAd Hat
    ter

  • 32. Data: 2004-12-04 09:31:25
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Może zanim napiszesz "syf" to przeczytasz regulamin? Bo jak na razie, to
    > idąc Twoim tokiem wypowiedzi podajesz syfiaste argumenty, albo ordynarnie
    > kłamiesz ;-)

    Nie uczyli w szkole o trybie przypuszczajacym ?! Czy byly ciekawsze zajecia
    w tym czasie ?

    Natomiast tytul mSyfa maja za zupelnie cos innego (wygooglaj sobie) i takie
    drobnostki mnie nie wzruszaja... Chyba nic nie jest w stanie przerwac tego
    nieustajacego pasma sukcesow, ktore sa udzialem mBanku....

    Zastanawia mnie jedynie co zamierzaja zrobic, zeby odzyskac zaufanie klentow
    ? Jezeli w pore dostrzega taka potrzebe oczywiscie...

    MAd Hat
    ter

  • 33. Data: 2004-12-04 13:29:38
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 03 Dec 2004 10:43:41 +0100, w <copcga$96u$1@news.dialog.net.pl>, Roman
    Sąsiada <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > ... obniżkę uzasadniają wprowadzeniem eMaxa+. Jak dla mnie - co ma
    > piernik do wiatraka?

    Rozpoczęło się golenie frajerów :))

  • 34. Data: 2004-12-04 14:30:01
    Od: "swiatowid" <s...@n...pl>

    Użytkownik "Roman Sąsiada" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ... obniżkę uzasadniają wprowadzeniem eMaxa+. Jak dla mnie - co ma piernik
    > do wiatraka?

    jak dla mnie - odcinanie kuponów cd.

  • 35. Data: 2004-12-04 19:17:26
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ wrote:

    > Nie uczyli w szkole o trybie przypuszczajacym ?! Czy byly ciekawsze zajecia
    > w tym czasie ?

    A Ciebie nie uczyli czytania ze zrozumieniem? To przykre :-)

    > Zastanawia mnie jedynie co zamierzaja zrobic, zeby odzyskac zaufanie klentow
    > ? Jezeli w pore dostrzega taka potrzebe oczywiscie...

    A stracili? Jakieś badania robiłeś? Na jakiej próbie ;-) ? Bo z całym
    szacunkiem, ale jak Tobie coś się wydaje, to to nie jest jeszcze opinia
    KLIENTÓW, a co najwyżej KLIENTA :-)

  • 36. Data: 2004-12-04 19:19:58
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    > To juz Goldów z freeeee nie rozdaja ?!

    Nie - Twoja wiedza jest tutaj taka sama, jak w sprawie regulaminu ekonta :-)

    > Znaczy mRadnych maja tak samo w dupie jak mKlientow ??
    > Swiat sie konczy....

    No jak uważasz, że miernikiem szacunku jest "Gold" to Ci współczuję, a
    raczej ludziom którzy muszą się z Tobą kontaktować.

  • 37. Data: 2004-12-04 19:27:45
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Nie - Twoja wiedza jest tutaj taka sama, jak w sprawie regulaminu ekonta
    > :-)

    Specjalnie mnie temat nie ciekawi, jako ze nie pretenduje i nie zamierzam...
    Wiem, jedynie, ze kiedys dawali...

    > No jak uważasz, że miernikiem szacunku jest "Gold" to Ci współczuję, a
    > raczej ludziom którzy muszą się z Tobą kontaktować.

    Gold z mBanku to jest raczej wyznacznikiem ograniczenia umyslowego
    uzytkownika niz czegokolwiek innego...

    Poza tym, nie rozmawaiamy to o szacunku, poniewaz nie po szacunek sie konto
    w banku zaklada. Tylko o jakosci oferty.

    A jak widzimy oferta dla klientow ulega powolnej (ostanio coraz szybszej)
    degeneracji.... Oferta dla mRadnych rowniez... I tyle..

    MAd Hat
    ter

    Ps. Nie myslalas, zeby zlozyc mandat ?

  • 38. Data: 2004-12-04 19:29:53
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > A stracili? Jakieś badania robiłeś? Na jakiej próbie ;-) ? Bo z całym
    > szacunkiem, ale jak Tobie coś się wydaje, to to nie jest jeszcze opinia
    > KLIENTÓW, a co najwyżej KLIENTA :-)

    Jaja sobie robisz ? Poczytaj sobie czasem forum mBanku....
    Przy wielu tam opisywanych przypadkach to ja jestem super hiper ultra
    zadowolony klient....

    MAd Hat
    ter

  • 39. Data: 2004-12-04 19:33:17
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    > A jak widzimy oferta dla klientow ulega powolnej (ostanio coraz szybszej)
    > degeneracji.... Oferta dla mRadnych rowniez... I tyle..

    Oferta ulega degeneracji? A na czym ta degeneracja ma niby polegać?
    Prawie cały wachlarz usług bankowych+SFI to degeneracja? Ceny też nie
    jakieś zabojcze, a trzon oferty za free? Ja rozumiem, że jest modne na
    pbb pisać, że mbank to syf, ale czy Ty aby nie przesadzasz?

    > Ps. Nie myslalas, zeby zlozyc mandat ?

    A dlaczego niby?

  • 40. Data: 2004-12-04 19:37:10
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ wrote:

    > Jaja sobie robisz ?

    Nie, nie robię. Poważnie pytam - skoro wytaczasz ciężkie działa (utrata
    zaufania), to musisz to poprzeć czymś więcej niż swoim najgłębszym
    przekonaniem.

    > Poczytaj sobie czasem forum mBanku....
    > Przy wielu tam opisywanych przypadkach to ja jestem super hiper ultra
    > zadowolony klient....

    Teraz to Ty sobie jaja robisz. Napisałeś "utrata zaufania klientów" - no
    to ilu ich pytałeś? 3? 4? Przeczytałeś kilka postów na pbb&mcafe? No nie
    rozśmieszaj mnie.