  • 1. Data: 2002-06-07 13:48:21
    Temat: Oprocentowanie odnawialnego kredytu w RORze
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Multibank od 14,5% do 15% (dawno nie obnizane!)
    mBank od 15,1 do 16,5%
    PKO BP od 15,9%
    Pekao SA :)))))))))) 19,75% (tego to wyjatkowo lubie ;)
    Lukas Bank od 17,4%
    Citibank - jak w supermarkecie 19,99%
    Fortis od 12% (a w Rzepie jak wol jest od 13,5% - brawo dla biura prasowego
    ;)
    Millennium od 19,5%
    ING od 17,5%

    Ciekawostka - Multibank w Rzepie potraktowano chyba jak mBank bo napisano,
    ze ma od 15,1%... (dokladnie jak mBank).

    Wnioski nasuwaja sie same i chyba nie musze tutaj nic pisac.
    Jedynie konsekwentnie Fortis tnie ooprocentowanie (12% - nie ma chyba
    lepszej oferty na rynku - nawet dla e-pakietowcow oprocentowanie jest ok
    14%...). Reszta najpierw tnie depozyty, a o kredytach mysli na samym koncu.

    Roznica 4,5% a 19,75% jak w przypadku Pekao SA, jest zabojcza :)))

    Multibank tez coraz cieniej (nie tnie tych stop, a oprocentowanie depozytow
    jak najbardziej).

    No i ten biedny PKO BP - calkiem calkiem sobie radzi... :)

    Przy okazji co to za diablestwo????
    http://www.money.pl/Banki/Kredyty/ror.html

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-07 13:55:22
    Temat: Re: Oprocentowanie odnawialnego kredytu w RORze
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    AMRA napisał(a):

    > Multibank od 14,5% do 15% (dawno nie obnizane!)
    > mBank od 15,1 do 16,5%
    > PKO BP od 15,9%

    od poniedzialku 15,6%

> [...]
    > Lukas Bank od 17,4%
    > Citibank - jak w supermarkecie 19,99%
    > Fortis od 12% (a w Rzepie jak wol jest od 13,5% - brawo dla biura

    pozdro
    premek

  • 3. Data: 2002-06-07 14:16:48
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Multibank od 14,5% do 15% (dawno nie obnizane!)

    wlasnie chociaz 14% :-))

    > mBank od 15,1 do 16,5%

    juz obnizyl...

    > PKO BP od 15,9%

    obniza o 0,3% od poniedzialku ;-))

    > Pekao SA :)))))))))) 19,75% (tego to wyjatkowo lubie ;)

    predzej podwyzka bedzie :-))

    > Citibank - jak w supermarkecie 19,99%

    obnizyl(a) %%, kredyt w ROR bez zmian :(( A dla Gold'ow jest 15,9%.
    troche bez sensu skoro na KK mozna miec 24% p.a.

    > Fortis od 12% (a w Rzepie jak wol jest od 13,5% - brawo dla biura
    prasowego

    Niezle :-))

> [...]
    > lepszej oferty na rynku - nawet dla e-pakietowcow oprocentowanie jest ok
    > 14%...). Reszta najpierw tnie depozyty, a o kredytach mysli na samym

    tylko, ze ta pozyczka w ror na 12% oplaca sie przy wiekszym kredycie, do
    tego trzeba jeszcze doliczyc oplate za prowadzenie rachunku, a wtedy juz nie
    jest tak rozowo...
    pzd

  • 4. Data: 2002-06-07 14:33:30
    Od: "ToGa" <t...@p...fm>

    | Jedynie konsekwentnie Fortis tnie ooprocentowanie (12% - nie ma chyba
    | lepszej oferty na rynku - nawet dla e-pakietowcow oprocentowanie jest ok
    | 14%...)

    Debet w e-pakiecie to nieporozumienie i wogóle bym go tu nie zaliczał.
    Każdego miesiąca trzeba spłacic całość zadłużenia więc na co mi taki kredyt.

  • 5. Data: 2002-06-07 15:10:00
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Debet w e-pakiecie to nieporozumienie i wogóle bym go tu nie zaliczał.
    > Każdego miesiąca trzeba spłacic całość zadłużenia więc na co mi taki
    kredyt.

    No ale jakby do tego dali debetowa VC, to by bylo prawie jak chargowka ;)))
    Ja tak sobie traktuje VC w Multibanku. 14% - to prawie 1% rocznie :) A
    jedyne procenty w wysokosci 4 gr naliczono mi jak sie zagapilem i nie
    przeslalem kasy na weekend ;)