  • 1. Data: 2009-03-26 16:37:47
    Temat: Oprocentowanie po decyzji RPP.
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Po wczorajszej decyzji od dzis ostawowo oprocentowanie kredytow/pozyczek
    maks 21%.

    A jak sie dzieje tam gdzie nie ma obowiazku ustawowego?

    Fortis Bank - ExtraZysk 3m z 6,8% na 6,25%

    MK

  • 2. Data: 2009-03-26 16:40:42
    Temat: Re: Oprocentowanie po decyzji RPP.
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Fortis Bank - ExtraZysk 3m z 6,8% na 6,25%

    I jeszcze jedna ciekawostka...

    FortisBank - ExtraZysk 4m = 7%, produkt wczesniej chyba niedostepny...

    Trzeba chyba dolac troche do Fortisa...

    MK

  • 3. Data: 2009-03-26 16:45:17
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > FortisBank - ExtraZysk 4m = 7%, produkt wczesniej chyba niedostepny...
    >
    > Trzeba chyba dolac troche do Fortisa...
    >
    > MK

    Niby BNP go w końcu przejmie, ale myślę, że z połowę ludzi wywalą.

    Image banku w najbliższym czasie może się zdecydowanie pogorszyć niestety.

    mz

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    3966 (20090326) __________

    http://www.eset.com

  • 4. Data: 2009-03-26 16:48:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message

    > Niby BNP go w końcu przejmie, ale myślę, że z połowę ludzi wywalą.
    >
    > Image banku w najbliższym czasie może się zdecydowanie pogorszyć niestety.

    Zobaczymy... mam konto w FB od 3 lat i jeszcze nie dali mi powodu do
    narzekania... no, poza wymi meczacymi smsami... ale jak widac zmieniaja sie
    :D.

    MK

  • 5. Data: 2009-03-26 16:50:12
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Zobaczymy... mam konto w FB od 3 lat i jeszcze nie dali mi powodu do
    > narzekania... no, poza wymi meczacymi smsami... ale jak widac zmieniaja
    > sie :D.

    Może to był taki Handlobank naszych czasów? :-)

    Bo jak BNP tu powprowadza swoje standardy to marnie to widzę. :>

    mz

  • 6. Data: 2009-03-26 17:08:51
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 26 Mar, 12:50, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Może to był taki Handlobank naszych czasów? :-)

    Ech, znowu sie zaczne wzruszac nad losem Mojego Jedynego Idealnego
    Banku w Polsce... :)

    Te 21% to rozumiem rezultat obnizki i nalezy sie cieszyc?

  • 7. Data: 2009-03-26 17:15:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    Te 21% to rozumiem rezultat obnizki i nalezy sie cieszyc?

    A ile teraz w US wynosi stopa redyskontowa? Bo lombardowej chyba nie ma,
    tak?

    MK

  • 8. Data: 2009-03-26 17:15:49
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Te 21% to rozumiem rezultat obnizki i nalezy sie cieszyc?

    Tak, stopa lombardowa wynosi 5,25% po obniżce. A w PL maksymalne odsetki
    konsumenckie, to może być 4-krotność tej stopy. Na razie to ciągle nie jest
    mało, ale jakby RPP ciachnęła tę stopę za miesiąc o 100pb (pozostałe może
    zmniejszyć o 25pb), to już by się zrobiło przyjemnie.

  • 9. Data: 2009-03-26 17:31:23
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 26 Mar, 13:15, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > A ile teraz w US wynosi stopa redyskontowa? Bo lombardowej chyba nie ma,
    > tak?

    Pytasz o PRIME? 3.25%
    Czy o FEDL01? 0.17%

  • 10. Data: 2009-03-26 17:38:58
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 26 Mar, 13:15, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > Tak, stopa lombardowa wynosi 5,25% po obniżce. A w PL maksymalne odsetki
    > konsumenckie, to może być 4-krotność tej stopy.

    Aha. Takie ograniczenia to "u mnie" na poziomie federalnym chyba nie
    wystepuja. Ale na stanowym tak, i stad prawie wszystkie karty sa z
    Delaware, bo tam takich ograniczen brak.

    Tylko zeby placic 21% albo nawet 15% to sie trzeba "postarac" (w
    negatywnym znaczeniu).

    > Na razie to ciągle nie jest
    > mało, ale jakby RPP ciachnęła tę stopę za miesiąc o 100pb (pozostałe może
    > zmniejszyć o 25pb), to już by się zrobiło przyjemnie.

    To "wishful thinking" czy rzeczywiscie moze sie zdarzyc?