  • 1. Data: 2016-04-13 20:48:35
    Temat: Optima
    Od: "Luki" <o...@m...com>

    Czy ktoś z grupowiczów posiada w Optimie równocześnie konto oszczędnościowe
    wspólne i indywidualne?
    Zachciało mi się założyć konto indywidulane (wspólne jako współposiadacz już
    posiadam) i napotkałem na opór banku, że się nie da, choć moim daniem umowa
    ramowa dopuszcza takie coś.
    Gdyby ktoś potwierdził z własnego doświadczenia, że takie coś jest możliwe,
    to się będę upierał.
    Pozdrawiam,
    Luki

  • 2. Data: 2016-04-13 21:06:03
    Temat: Re: Optima
    Od: m...@o...pl

    W dniu środa, 13 kwietnia 2016 20:48:43 UTC+2 użytkownik Luki napisał:
> [...]
    > ramowa dopuszcza takie coś.
    > Gdyby ktoś potwierdził z własnego doświadczenia, że takie coś jest możliwe,

    Zakładałem w odwrotnej kolejności - najpierw indywidualne, a potem wspólne. Bez
    problemu

  • 3. Data: 2016-04-13 21:11:07
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2016 12:06:03 -0700 (PDT), m...@o...pl napisał(a):

    > Zakładałem w odwrotnej kolejności - najpierw indywidualne, a potem wspólne. Bez
    problemu

    Ja takoż - najpierw było indywidualne, potem wspólne, potem likwidacja
    wspólnego i drugie indywidualne. Przeżyli całe zamieszanie. No, jakiś
    czas temu to było, nie wiem jak dziś.

    --
    Imka