  • 21. Data: 2011-01-10 23:01:55
    Temat: Re: Optymalna wysokość jednodniówki
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Jacek Politowski" <s...@n...istnieje> napisał w wiadomości
    news:slrniimu02.rqq.sorry@trek.localdomain...

    > 1034.17zł

    ...ale Olo pytal o 11.5 a nie 8.5
    :P

  • 22. Data: 2011-01-10 23:03:32
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > zdanie prawdziwe, aczkolwiek słyszałem że 2 + 2 może dać 5 lub podobną
    > wartość...tylko nie pamiętam już dowodu ;-)

    10 to jeszcze by uszlo, ale 5? :)

  • 23. Data: 2011-01-10 23:53:07
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Próbowałem w innych i to samo, pod spodem mam zapis Oferta dostępna jest
    > dla klientów, którzy spełnili warunki promocji ,,Twój Wyższy Zysk".

    mialem tak samo jak Olo -
    - zadnych komunikatow co jest nie tak i tylko 2 przyciski
    kierujace mnie na drzewo,
    ale okazalo sie, ze na emax+ mialem pustki;

    po napelnieniu emax+ link dziala,
    ale pojawil sie nowy problem:
    USŁUGA CHWILOWO NIEDOSTĘPNA. TRWA PRZETWARZANIE DANYCH...
    :)

  • 24. Data: 2011-01-11 08:49:12
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Olo" <w...@j...cy> napisał w wiadomości
    > Dzięki wszystkim.
    > Zrobiłem zgodnie z wytycznymi w wys 1034,17 zł, tylko jak jest ich trochę
    > to trzeba się na klikać. Mbank mógłby to jakoś usprawnić.

    Zakładanie tych 4% idzie łatwiej po wpisujesz ile i po ile chcesz i jednym
    ruchem masz wszystkie.
    P.G.

  • 25. Data: 2011-01-11 11:05:02
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 11 Sty, 09:49, Piotr Gałka <p...@C...pl> wrote:

    > Zakładanie tych 4% idzie łatwiej po wpisujesz ile i po ile chcesz i jednym
    > ruchem masz wszystkie.
    > P.G.

    http://www.mbank.pl/blog/artykul,849,zmiana-kwoty-mi
    nimalnej-mlokaty-jednodniowej.html

    I zabawa znacząco się pogorszy :/

  • 26. Data: 2011-01-11 17:42:09
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >http://www.mbank.pl/blog/artykul,849,zmiana-kwoty-m
    inimalnej-mlokaty-jednodniowej.html

    >I zabawa znacząco się pogorszy :/

    To kwota zaporowa, nie minimalna.

    I po co było straszyć mBank otwarciem 500 lokat. Teraz łącznie tam nie
    pozostanie więcej niż 100 lokat po 5064,38 za 56 gr dziennie (4,04%) lub po
    5049,17 za grosze 42 (3,04%)

    Obrazili się za odszyfrowanie ich tajnych informacji wnioskowych przez
    neoniusza czy co?

  • 27. Data: 2011-01-11 17:57:49
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 11 Sty, 18:42, "mx" <@m...@o...pl@> wrote:

> [...]
    > 5049,17 za grosze 42 (3,04%)
    >
    > Obrazili się za odszyfrowanie ich tajnych informacji wnioskowych przez

    Pewnie wszyscy postanowili zoptymalizować i system nie wyrabia. Ale
    dziś założone będą nadal działać, więc ostatnia szansa.

  • 28. Data: 2011-01-12 11:05:19
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2011-01-10 22:23, RobertS pisze:

    > zdanie prawdziwe, aczkolwiek słyszałem że 2 + 2 może dać 5 lub podobną
    > wartość...tylko nie pamiętam już dowodu ;-)

    Może dać ile sobie zażyczysz, zależy od wybranej algebry 8)

  • 29. Data: 2011-01-13 12:22:03
    Od: "Slavekk " <s...@W...gazeta.pl>

    Tomek z Wawy <t...@t...pl> napisał(a):

    > Pewnie wszyscy postanowili zoptymalizowa=E6 i system nie wyrabia. Ale
    > dzi=B6 za=B3o=BFone b=EAd=B1 nadal dzia=B3a=E6, wi=EAc ostatnia szansa.

    jaka tam ostatnia...
    Dziś jest 13. i normalnie założyłem na 1050zł

  • 30. Data: 2011-01-13 13:06:17
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 13 Sty, 13:22, "Slavekk " <s...@W...gazeta.pl> wrote:

    > jaka tam ostatnia...
    > Dzi jest 13. i normalnie za o y em na 1050z

    Bo ktoś im uzmysłowił, że zgodnie ze swoim własnym regulaminem nie
    mogą zmienić progu "Twojego Wyższego Zysku", więc dla 4% nic się nie
    zmieniło.