  • 1. Data: 2005-10-04 10:43:38
    Temat: Orange - zle wykonanie dyspozycji - poczekac czy sie przenosic
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Nie mial czlowiek klopotow to sobie je zafundowal.. ;)

    Robilem w Galerii Ursynow w Wawie cesje telefonu (Jedna Idea 25) z siebie na
    dzialalnosc gospodarcza. Z PROpozycji mialem jeszcze do maja 50 zl na
    rozmowy w sieci + 20 na GPRS.
    Przyszedlem i mowie, ze chce tylko cesje. Zadnego nowego planu biznesowego,
    bo zalezy mi na tych dodatkowych uslugach. Mowia - nie ma problemu.
    W miedzyczasie system im sie zwiesil i nie przepuszczal, siedzialy nad tym
    dwie osoby godzine, wydzwaniali gdzies, ale mialo byc wszystko ok.

    W miedzyczasie poszedlem jeszcze do notariusza - mialem wrocic na gotowe. No
    i owszem. Upewnilem sie, ze bedzie tak jak chce (czyli tylko zmiana
    platnika, ten sam abonament z tymi samymi warunkami).
    No i niestety. Przyszedl nowy rachunek. Taryfa jakas nowa (Twoj Plan -
    wszyscy i na wszystko), oplata za zmiane itp.

    Patrze na umowe jaka podpisalem i... niestety nic nie poskreslala i nie
    pouzupelniala recznie dziewczyna (a jej przelozony nie dopilnowal, chociaz
    jej kazal to robic) i mam nazwe wlasnie tej nowej taryfy, w dodatku jakies
    cos, ze nowa umowa na 24 miesiace, limit naleznosci na koncie 180 zl...
    (chociaz w systemie na cale szczescie jest, ze umowa konczy sie tak jak
    miala - w maju przyszlego roku), jakies jednym slowem dziwne rzeczy
    powpisywane - system (nowy, stary?) nie chcial przepuscic, wiec recznie na
    sile rzezbili, w uwagach dajac jakis numerek z #. (i dopisek Aktywacja
    reczna z powodu awaria niezalezne od systemow informatycznych PTK
    Centertel). Uwierzylem w zapewnienia, ze tak musi byc, bo inaczej system nie
    przyjmuje i ona tutaj recznie pozmienia, zeby bylo ok i mam sie nie martwic.

    Na pozegnanie dostalem wizytowke i prosbe o zgloszenie sie w razie
    problemu - bo przy cesjach sie zdarzaja.
    No i sie zdarzylo (jak wyzej - obudzilem sie z nowym planem, bez dodatkow)

    Napisalem reklamacje dzisiaj w salonie (tej pracownicy co zmieniala nie
    bylo, byl tylok szef uprawiajacy spychologie) z prosba o przywrocenie
    starych warunkow zgodnie z dyspozycja.
    Oczywiscie facet nic nie moze, kaze czekac 14 dni i sie dowiadywac -
    dostalem numerek sprawy. No i ogolnie - to nie jego problem.

    Rzeczywiscie nie jego, tylko moj. No ale. Pytanie do Was - moze ktos ma juz
    jakies doswiadczenie. Czy Orange tez oleje, czy jest szansa, ze bedzie tak
    jak mialo byc - bo cos mi sie zdaje, ze mi "Francuz" wala pokaze. Bo jesli
    tak, to juz dzisiaj zmianiam operatora na nowego, a do kiedy tam trzeba
    place te 25 zl (niech strace), a przy okazji wszedzie gdzie moge robie im
    antyreklame (do konca swoich dni ;) Do tej pory bylem w sumie zadowolony z
    ich uslug i cen, numer od kilku lat, wszyscy znaja itp. No ale jak trzeba
    bedzie, to bedzie trzeba.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 2. Data: 2005-10-04 13:11:45
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Tue, 4 Oct 2005 12:43:38 +0200 Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    > Nie mial czlowiek klopotow to sobie je zafundowal.. ;)
    >
    > Robilem w Galerii Ursynow w Wawie cesje telefonu (Jedna Idea 25) z siebie na

    co to ma wspólnego z tematem grupy?

  • 3. Data: 2005-10-04 13:11:50
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    anonim wrote:
    > co to ma wspólnego z tematem grupy?

    sorry dalem cancela, widocznie nie wszedzie dotarl

  • 4. Data: 2005-10-04 13:26:44
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Tue, 4 Oct 2005 15:11:50 +0200 Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    > sorry dalem cancela, widocznie nie wszedzie dotarl

    a, OK :)
    do głupiego aster dużo nie dociera :/