  • 1. Data: 2002-05-16 14:38:25
    Temat: Ortografia w BZWBK
    Od: cefek <c...@n...pl>

    Hehe

    9<--------------------ciąć tutaj

    Witam
    Dziękuję Panu za maila. Chciałbym Pana poinformować, że Pana uwagi
    przekazałem do odpowiednich osób i jestem pewien, że pozwoli to
    uniknąć w
    przyszłości podobnych błędów.
    Chciałbym Pana przeprosić za zaistniały błąd i zapewnić, że podobne
    zdarzenia mają w naszym banku charakter incydentalny.
    Mam nadzieję, że zaistniały incydent nie wpłynie negatywnie na Pana
    opinię o
    naszym banku, a nasza dalasza współpraca pozwoli nam udowodnić , że
    jesteśmy
    w stanie sprostać Pana oczekiwaniom.
    Pozdrawiam
    Rzecznik Klienta
    Bank Zachodni WBK SA
  • 2. Data: 2002-05-16 14:49:31
    Temat: Re: Ortografia w BZWBK
    Od: "Grzegorz Zagajewski" <G...@i...pl>

    > Dziękuję Panu za maila. Chciałbym Pana poinformować, że Pana uwagi
    > przekazałem do odpowiednich osób i jestem pewien, że pozwoli to uniknąć
    > w przyszłości podobnych błędów.

    Bardzo ogolna ta odpowiedz. Ciekawe czy wyslana z polautomatu :-) Sprobuj
    wyslac do rzecznika jakis list ze skarga, w ktorym beda ukryte w srodku 2
    glupie zdania nie na temat. Ciekawe czy facet przysle podobna odpowiedz.

    :-)

    GZ

  • 3. Data: 2002-05-16 15:18:50
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Zagajewski"
    <G...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:ac0gro$7k9$1@news.tpi.pl...
    > Ciekawe czy facet przysle podobna odpowiedz.

    A to nie facetka :-)

    Sark

  • 4. Data: 2002-05-16 18:51:36
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    Pana
    >opinię o
    >naszym banku, a nasza dalasza współpraca pozwoli nam udowodnić ,

    Pana, pana, pana, pana, pana, pana, pana, .... (mnie juz rece
    zaczely bolec od wpisywania tego pana, ale widac rzecznik ma
    wprawe ;)

  • 5. Data: 2002-05-17 11:18:36
    Od: cefek <c...@n...pl>

    On Thu, 16 May 2002 20:51:36 +0200, "Piotr" <p...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Pana, pana, pana, pana, pana, pana, pana, .... (mnie juz rece
    >zaczely bolec od wpisywania tego pana, ale widac rzecznik ma
    >wprawe ;)

    A wiesz, że dopiero teraz zauważyłem...? :)

  • 6. Data: 2002-05-17 11:18:36
    Od: cefek <c...@n...pl>

    On Thu, 16 May 2002 16:49:31 +0200, "Grzegorz Zagajewski"
    <G...@i...pl> wrote:

> [...]
    >glupie zdania nie na temat. Ciekawe czy facet przysle podobna odpowiedz.

    Też mi tak wygląda, ale czekałem tydzień na odpowiedź, więc na pewno
    nie jest to fullautomat :)

  • 7. Data: 2002-05-17 15:57:03
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    "Piotr" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > Pana, pana, pana, pana, pana, pana, pana, .... (mnie juz rece
    > zaczely bolec od wpisywania tego pana, ale widac rzecznik ma
    > wprawe ;)

    Ten mail jest strasznie napisany: _nasza_ współpraca w _naszym_ banku
    pozwoli _nam_... _incydentalny_ charakter - _incydent_... błedów - błąd...

    Ja za styl dałbym lufę.

  • 8. Data: 2002-05-20 16:09:18
    Od: cefek <c...@n...pl>

    >Ten mail jest strasznie napisany: _nasza_ współpraca w _naszym_ banku
    >pozwoli _nam_... _incydentalny_ charakter - _incydent_... błedów - błąd...

    Masz rację, ale problem w tym, że w BZWBK nie zatrudnią poważnej
    osoby, znającej język. To jest "tylko" rzecznik klienta (przez małe
    "k"), odpowiadający po tygodniu i nic nie mówiący konkretnego. A ten
    adres e-mail wykopałem z ogromnych głębin.

  • 9. Data: 2002-05-20 18:02:43
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 May 2002 18:09:18 +0200,
    osoba podpisana: cefek <c...@n...pl>
    napisała:

> [...]
    > "k"), odpowiadający po tygodniu i nic nie mówiący konkretnego. A ten
    > adres e-mail wykopałem z ogromnych głębin.

    Nieźle, co gorsza, jak kiedyś pisałem, w umowie kredytowej (prawie
    100K PLN) nie uświadczysz przecinka.

    kJ

    --
    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler