  • 11. Data: 2006-05-02 05:57:13
    Temat: Re: Osobny numer konta dla każdego klienta
    Od: "SoReN" <s...@g...mielonce.nie.pl!>

    Paszczak:
    > Niektóre firmy telekomunikacyjne (m.in. OIDP TP S.A.) mają osobne
    > numery kont dla każdego klienta. W ten sposób nie mają problemów z
    > identyfikacją wpłat za abonament. Jakie banki udostępniają taką
    > usługę?

    ING BSK

    --
    SoReN soren [at] gazeta . pl
    Kiedyś spotykało się dziewczyny co potrafiły gotować, jak ich matki,

  • 12. Data: 2006-05-02 06:50:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Paszczak napisał(a):

    > Spróbuję jutro popytać - przynajmniej w BRE i DB, skoro mówicie, że to mają.

    Inne na pewno też mają. Citi na pewno, inne większe marmury na pewno także.

  • 13. Data: 2006-05-02 06:54:11
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tomasz Opalski napisał(a):

    > Zależy jak zdefiniujesz masowość.

    Około mnóstwo klientów opłacających regularnie rachunki. Np. operator
    telekom, dostawca wody, internetu, czy czegokolwiek innego.

    > Czy płatności masowe to pójście w
    > ilość /kont/ i zakładanie ich każdemu śruciarzowi który raz w roku kupi kilo
    > kitu, czy masowe w sensie ilości transakcji, dla kluczowego klienta, który
    > robi znaczący obrót i zależy Ci aby na bieżąco księgować jego saldo - vide
    > rozrachunki z supermarketami. Jak wspomniałem, nie wiem jakie są koszty

    W sumie zależy co kto oczekuje od tej usługi i jaką działalność prowadzi.

    > jednostkowe takiej zabawki, ale dla firm produkcyjnych, uruchamianie tego
    > rodzaju rozwiązania jest raczej uzasadnione dla węższej grupy klientów, ale
    > za to tych kluczowych z dużymi obrotami i wysokimi limitami kredytu
    > kupieckiego.

    Koszty na pewno nie są duże. Mój dostawca internetu kiedyś zaszalał i
    tworzył osobne subkonta dla każdej faktury (co miesiąc). Zrezygnował pod
    presją klientów (uniemożliwienie korzystania ze zleceń stałych). :-)

  • 14. Data: 2006-05-02 07:17:26
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Mon, 1 May 2006 23:55:23 +0000 (UTC) "Tomasz Opalski"
    <o...@g...pl> wrote:

    > W takim razie mogę jeszcze podpowiedzieć, że za kablówke w Aster na
    > indywidualne konto płacę do BNP PARIBAS BANK POLSKA S.A.

    hm... ja płacę na konto w Raiffeisen Bank Polska S.A. w Warszawie
    RAIFF Centrum Rozliczeń Płatności Masowych, też Aster

  • 15. Data: 2006-05-02 07:56:17
    Od: "PBKR" <S...@S...pl>

    > Na stronie jest napisane, ze moze byc dowolna ilosc.

    ilośc może być duża, nawet bardzo duża, ale napewno nie jest całkowicie
    dowolna :-)

  • 16. Data: 2006-05-02 10:18:52
    Od: Karol Nawrot <k...@a...gwshm.edu.pl>

    Paszczak napisał(a):
    > Niektóre firmy telekomunikacyjne (m.in. OIDP TP S.A.) mają osobne numery
    > kont dla każdego klienta. W ten sposób nie mają problemów z identyfikacją
    > wpłat za abonament. Jakie banki udostępniają taką usługę? Ilu klientów
    > trzeba mieć, żeby bank chciał o takiej usłudze rozmawiać? Z tego co wiem,
    > to są firmy, które mają coś takiego przy 2-3 tys. klientów.
    >
    > P.
    Moja firma prawdopodobnie wdrozy taki system w BRE. Mamy ok 1,5 tys
    klientow. Bank daje caly interfejs do zarzadzania platnosciami i
    wyciagami. Niestety nie pamietam kosztow, ale nie sa one duze

    Pozdrawiam!

  • 17. Data: 2006-05-02 19:18:53
    Od: Cola15 <w...@o...pl>

    Paszczak napisał(a):
> [...]
    > trzeba mieć, żeby bank chciał o takiej usłudze rozmawiać? Z tego co wiem,
    > to są firmy, które mają coś takiego przy 2-3 tys. klientów.

    W PKO Bank Polski usługa ta nazywa sie SWRK czyli System Wirtualnych
    Rachunków Kontrahenckich...

    Koszty nie tak wielkie, wdrożenie proste. Nie ma znaczenia ilu masz
    klientów (ile chcesz rachunków przypisać) Wdrażałem dla 50 jak i dla
    2000 kontrahentów. Zasada jest taka: bank pobiera opłatę od ilości
    operacja na te rachunki w miesiącu a nie od ilości klientów (kontrahentów)