  • 1. Data: 2009-09-23 07:03:21
    Temat: Ostatnia 5 fala
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Powoli trzeba myśleć o ocleniu papierów ;)

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 2. Data: 2009-09-23 07:15:36
    Temat: Re: Ostatnia 5 fala
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Mocno podejrzany był ten wczorajszy optymizm i skala wzrostów.
    W dzisiejszym "Parkiecie" przeczytałem w komentarzu, że jeżeli WIG20 pokona
    2320 pkt. to droga do 2750 pkt. zostanie otwarta.
    Jedno wydaje się pewne: sygnał do silnej korekty przyjdzie z USA i z pewnością
    zaskoczy większość grających.

    Pytanie tylko: kiedy? Za tydzień? Za miesiąc?

  • 3. Data: 2009-09-23 07:17:23
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Pytanie tylko: kiedy? Za tydzień? Za miesiąc?

    Nie ma się co zastanawiać kiedy, tylko grzecznie podążać za rynkiem.
    Fiksacja na wzrosty lub spadki zaburza zdrową niezależną analizę.
    Dombrek

  • 4. Data: 2009-09-23 07:58:09
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    > Jedno wydaje się pewne: sygnał do silnej korekty przyjdzie z USA i z
    > pewnością
    > zaskoczy większość grających. Pytanie tylko: kiedy? Za tydzień? Za
    > miesiąc?

    Odp. To najbardziej odkrywcza wypowiedz jaka czytalem w ostatnim roku.
    Piszesz juz jak zawodowy lejwoda z GW.

    D.

  • 5. Data: 2009-09-23 08:29:17
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Powoli trzeba myśleć o ocleniu papierów ;)

    Wyglada na to, ze 2320 moze byc dzis bariera nie do przejscia. Dzis nic nie
    robie bo wychodze. Jak wroce ok.15 to moze sytuacja sie wyjasni.

    Leszek

  • 6. Data: 2009-09-23 08:51:20
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message

    > Odp. To najbardziej odkrywcza wypowiedz jaka czytalem w ostatnim roku.
    > Piszesz juz jak zawodowy lejwoda z GW.
    >
    > D.

    No Ty juz miales swoj gwiezdny dolek 16 wrzesnia....-;)))))

  • 7. Data: 2009-09-23 08:52:35
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    Podwojny szczyt nieomal....Tez myslalem, ze potrwa to moze z dwa tygodnie
    ale poszli tempem super expresu i czas ewakuacji ....

  • 8. Data: 2009-09-23 09:43:29
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Virck" <v...@v...net> napisał w wiadomości
    > Podwojny szczyt nieomal....Tez myslalem, ze potrwa to moze z dwa tygodnie
    > ale poszli tempem super expresu i czas ewakuacji ....

    Jaki podwójny szczyt?! Do tej formacji to jeszcze brakuje ponad 200p w dół,
    żeby w ogóle o niej zacząć myśleć.
    Dombrek

  • 9. Data: 2009-09-23 09:47:27
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > No Ty juz miales swoj gwiezdny dolek 16 wrzesnia....-;)))))

    Dołek był 15 września. Poza tym Dieter podaje zawsze konkrety, pod które
    można próbować zagrać (jesli ktoś chce), a nie jak pacany z GW, pB czy
    Parkietu piszący w taki sposób, by wszystko można było pod to podciągnąć lub
    komentujący historię (debilne teksty w stylu: "wiadomo było, że", "można
    było oczekiwać...", "reakcja jest ZAWSZE taka...").
    Jest jeszcze jedna kwestia, o której 95% graczy zapomina: stop loss. I
    zapewniam, że kontrolowany SL jest 100 razy lepszy niż niekontrolowany zysk.
    Dombrek

  • 10. Data: 2009-09-23 10:09:59
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Podaj link do tego forecasta dot. 16.09.09.