  • 11. Data: 2009-09-23 10:16:30
    Temat: Re: Ostatnia 5 fala
    Od: "Madafaka" <...@...pl>

    > Dołek był 15 września.

    DOLEK mial byc ale na USD_I i jednoczesnie GORKA na indexie!

    O ile mnie moja pamiec nie myli to szlo jakos tak:

    1 prognoza bodajze 24 czy 26 czerwiec ->klapa
    2 prognoza 22 lipca ->klapa
    3 prognoza 15 wrzesien ->wyglada tez na klape

    Byly to jakies kolejne zacmienia czy pelnie - nie bardzo pamietam
    Moze w koncu sie sprawdzi. Cos sie dzieje na niebie w najblizszym czasie?

  • 12. Data: 2009-09-23 10:30:21
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    "Dombrek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

    > Dołek był 15 września. Poza tym Dieter podaje zawsze konkrety, pod które
    > można próbować zagrać (jesli ktoś chce), a nie jak pacany z GW, pB czy
    > Parkietu piszący w taki sposób, by wszystko można było pod to podciągnąć
    > lub komentujący historię (debilne teksty w stylu: "wiadomo było, że",
    > "można było oczekiwać...", "reakcja jest ZAWSZE taka...").
    > Jest jeszcze jedna kwestia, o której 95% graczy zapomina: stop loss. I
    > zapewniam, że kontrolowany SL jest 100 razy lepszy niż niekontrolowany
    > zysk.
    > Dombrek

    Bardzo jest konkretny...6 stycznia 2009 mial byc dolek....raptem sie
    opoznilo o troche ponad miesiac i te 'marne' ponad 200 pkt....teraz 16
    wrzesnia miala byc gorka....Mozna bylo na jego prognozach stracic poki co
    fortune.....

  • 13. Data: 2009-09-23 10:43:31
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Madafaka" <...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Byly to jakies kolejne zacmienia czy pelnie - nie bardzo pamietam
    > Moze w koncu sie sprawdzi. Cos sie dzieje na niebie w najblizszym czasie?

    Dzisiaj ok 19:25 przelatuje ISS...

    --
    marfi

  • 14. Data: 2009-09-23 11:28:29
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Przypominam Ci, ze pomyliles sie o jakies 1000 pkt. w swoich prognozach. Tak
    wiec z Twoimi forecastami rowniez nie jest rozowo.

    D.

  • 15. Data: 2009-09-23 11:58:34
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
    > Przypominam Ci, ze pomyliles sie o jakies 1000 pkt. w swoich prognozach.
    > Tak wiec z Twoimi forecastami rowniez nie jest rozowo.
    >

    > D.

    Juz Ci pisalem, ze ja to sobie wylacznie tak strzelilem z sufitu i nikt tu
    moich prognoz nie bierze powaznie....Ale Ty jako wielki goru tego forum,
    ktory niejednokrotnie podobno (?) trafial poki co ostatni rok calkowita
    klapa.....

  • 16. Data: 2009-09-23 12:05:54
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Na prognozowaniu nie zarabia sie kasy w dlugim terminie. Im predzej sobie to
    wbijesz do lba, tym lepiej dla Ciebie.

    D.

  • 17. Data: 2009-09-23 12:13:47
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > poki co ostatni rok calkowita klapa.....

    1. Rok to niewielki okres i nie można weryfikować trafności na podstawie tak
    małej próbki.
    2. Można się mylić w 70% przypadków i zarabiać bez problemu dobre pieniądze.
    3. Większość osób nawet gdyby dostała genialny system z trafnością 80% i
    wskaźnikiem Z/S 2:1 to i tak umoczyłaby kasę!
    Dombrek

  • 18. Data: 2009-09-23 12:45:43
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Z tymi moimi datami to bylo tak - prognoza z 17.12.08:

    5.1.09 dolek
    11.9.09 top
    26.12.09 dolek
    29.10.10 top koncowy przed come backiem do bessy.

    D.

  • 19. Data: 2009-09-23 14:54:00
    Od: "Madafaka" <...@...pl>

    >Z tymi moimi datami to bylo tak...

    A NP. TO?????

    Post z 10 czerwca 2009 pl.biznes.wgpw

    >Od lipca 2008 mielismy dopiero pierwsza fale wzrostowa na USD. Z koncem
    >czerwca 2009 powinien pojawic sie dolek usd-index i dlugoterminowy odpal,
    >przy ktorym ubiegloroczny wzrost bedzie wydawal sie naprawde maly.

    A TO???

    Caly watek pt. "Czy to dzisiaj jest ten dzien dla astroinwestorow?" z 22
    lipca 2009

    >Tak, dzisiaj mielismy nad ranem zacmienie Slonca. 21 lipca i jego okolice
    >to rowniez wazne zwroty w przeszlosci na WIG, np. 15.7.99, 21.7.98,
    >20.7.2000, 25.7.2002, 28.07.1997. Warto byc czujnym.

    Wiecej nie chce mi sie szukac... Rowniez jest troche 'prognoz' na grupie
    wgt.forex

  • 20. Data: 2009-09-23 14:55:42
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > opoznilo o troche ponad miesiac i te 'marne' ponad 200 pkt....teraz 16
    > wrzesnia miala byc gorka....Mozna bylo na jego prognozach stracic poki co

    Bez przesady - na większosc akcji kupionych na początku stycznia do dzis
    jest konkretny zysk ....tylko życzyc każdemu takiej trafnosci.