  • 31. Data: 2009-09-24 15:22:58
    Temat: Re: Ostatnia 5 fala
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 23 Sep 2009 14:45:43 +0200, w <h9d59p$323$1@inews.gazeta.pl>, "Dieter"

  • 32. Data: 2009-09-24 16:30:18
    Od: macieks <m...@g...com>

    > Wed, 23 Sep 2009 14:45:43 +0200, w <h9d59p$32...@inews.gazeta.pl>, "Dieter"

    > 11.09 - 2148,76
    >
    > 14% do przodu... mało.

    jak na 3/4 roku mało

    Po drodze 17.02 - 1327,64
    ok 30% do tyłu ... dużo

  • 33. Data: 2009-09-24 21:05:46
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > To przychodzi mi w takim razie na myśl, że można darować sobie śledzenie
    > giełdy i tylko zrobić jakis program transakcyjny na podstawie wskaźników i
    > określenia długotrwałego trendu i wszystko toczy się samo. Co sądzicie? Z
    > pewnością dużą zaletą jest oszczędność czasu.
    >
    > Jeśli ktoś ma już w tym doświadczenie to mam jeszcze jedno pytanie: czy
    > wystarczy operować na danych, które dostajemy po sesji (np. z BOŚ) czy
    > trzeba generować sygnały na danych intraday? Niby najważniejsze są kursy
    > zamknięcia, ale czy czasem nie jest to już "musztarda po obiedzie"?

    Dobrze kombinujesz. Albo czysty mechaniczny automa, albo dobra metoda
    "uznaniowa". Tak czy siak chodzi o mechaniczne wyrobienie zachowań. Łatwe to
    to nie jest, ale na szczęście możliwe.
    Dombrek

  • 34. Data: 2009-09-25 05:52:33
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Czy to jest prognoza?

    No i teraz podaj swoje prognozy z przeszlosci, chetnie je zweryfikuje.Tak
    czy siak mozesz mi co najwyzej czyscic obuwie.

    D.

  • 35. Data: 2009-09-25 07:36:13
    Od: "Madafaka" <...@...pl>

    > Tak czy siak mozesz mi co najwyzej czyscic obuwie.

    No wlasnie, tylko tyle mozesz powiedziec przy tych argumentach...

  • 36. Data: 2009-09-25 08:55:21
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Co z Twoimi prognozami? Czekam i czekam.

    D.

  • 37. Data: 2009-09-25 09:23:42
    Od: "wind" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "uznaniowa". Tak czy siak chodzi o mechaniczne wyrobienie zachowań. Łatwe
    > to to nie jest, ale na szczęście możliwe.
    Testuję Amibrokera i mam pytanie do jego użytkowników: czy można gdzieś
    pobrać formuły generujące sygnały np. na podstawie RSI albo %D itp. ? Czy
    trzeba samemu je zmontować? I drugie pytanie: Czy można ściągnąć bazę
    instrumentów WGPW podzieloną na sektory albo indeksy z możliwością
    aktualizacji przez BOS (mam bazę, ale niepodzieloną- wszystko w jednej
    zakładce)?

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4408
    (20090908) __________