  • 1. Data: 2010-08-07 10:16:39
    Temat: Ostrzegam Charli delta,maniana i inni
    Od: "argon1953" <a...@o...pl>

    Ostrzegam Charlie delta,maniana i innych przygłupów politycznych ,że jeśli
    teraz obrażą prezydenta Komorowskiego to osobiście skieruję sprawę do
    prokuratury.
    argon

  • 2. Data: 2010-08-07 10:34:11
    Temat: Re: Ostrzegam Charli delta,maniana i inni
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    argon1953 <a...@o...pl> napisał(a):

    > Ostrzegam Charlie delta,maniana i innych przygłupów politycznych ,że jeśli
    > teraz obrażą prezydenta Komorowskiego to osobiście skieruję sprawę do
    > prokuratury.

    Zapomniał Pan umieścić w tytule wiadomości na grupę pl.biznes.wgpw magicznego
    "OT:"

    a poza tym w/w wymienieni mogą okazać się sprytniejsi i złożyć zawiadomienie z
    tego samego paragrafu, za to że - o ilę dobrze rozumiem - np. "komoRUSKI
    rezydent kacap szczynukowicz poczyna sobie coraz śmielej, lepiej niż komucha w
    stanie wojennym" kojarzy się Panu z obecnym Prezydentem RP.

    Tak samo zresztą zasadne.

    Życzę dobrego nastroju (z faktu przebywania poza internetem)

  • 3. Data: 2010-08-07 10:38:34
    Od: grzessiek <g...@p...onet.pl>

    argon1953 wrote:
    > Ostrzegam Charlie delta,maniana i innych przygłupów politycznych ,że
    > jeśli teraz obrażą prezydenta Komorowskiego to osobiście skieruję sprawę
    > do prokuratury.

    gdzie byłeś jak pluli na kaczyńskiego? no chyba że robisz to tylko z
    miłości do bronka, która przesłoniła ci cały świat.
    g.

  • 4. Data: 2010-08-07 12:17:28
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 7 Sie, 12:16, "argon1953" <a...@o...pl> wrote:
    > Ostrzegam Charlie delta,maniana i innych przygłupów politycznych ,że jeśli
    > teraz obrażą prezydenta Komorowskiego to osobiście skieruję sprawę do
    > prokuratury.
    > argon

    synu

    miałem kilkanascie lat gdy SB-ecy próbowali mnie działacza SKS-ów
    złamać (pewnie nie wiesz pokemonku co to były SKS-y)

    potem próbowali ze mnie zrobić donosiciela oficerowie WSI, podobnie
    miałem ich w dupie

    ciebie też mam w dupie

  • 5. Data: 2010-08-07 17:04:11
    Od: "argon1953" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    n.googlegroups.com...
> [...]

    złamać (pewnie nie wiesz pokemonku co to były SKS-y)

    potem próbowali ze mnie zrobić donosiciela oficerowie WSI, podobnie

    Znam wielu,którzy bardziej wycierpieli od bezpieki ale się z tym tak nie
    obnoszą .Maja godnośc i honor.
    Ty masz tylko pretensje ,gorycz i styl obrażania wszystkich spowodowany
    prawdopodobnie swoimi frustracjami i brakiem satysfakcjonujących cię
    osiągnięć.Rób jak chcesz.Twoja sprawa.Ja się nie obrażam.Ale Prezydenta nie
    waż się obrażać.Daję słowo ,że podam ciębie lub innych do prokuratury.
    PS
    Nie byłem zwolennikiem Kaczyńskiego i nie jestem Komorowskiego , ale musimy
    szanować Prezydenta ,czy nam się to podoba czy nie.

  • 6. Data: 2010-08-07 17:44:51
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "argon1953" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    [...]
    | PS
    | Nie byłem zwolennikiem Kaczyńskiego i nie jestem Komorowskiego , ale musimy
    | szanować Prezydenta ,czy nam się to podoba czy nie.

    ???????????????
    m u s i m y ?

    gdybyś użył sformułowania 'nie obrażać czy też "nie wolno obrażać prezydenta" -
    byłoby to zrozumiałe.

    Zaordynowane przez ministra spraw zagranicznych wieszanie portretów obecnego
    prezydenta w naszych zagranicznych placówkach budzi moje jednoznaczne
    skojarzenia z PRL-em.

    A teraz właśnie w TVP1 podano, że tenże Sikorski zaprosił do Polski min. spraw
    zagranicznych Rosji - pana Ławrowa - na naradę ze wszystkimi ambasadorami
    Polski.
    Nie, nie przesłyszałam się.

    Barbara

  • 7. Data: 2010-08-07 17:56:48
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 7 Sie, 19:44, "Barbara" <b...@i...com.pl> wrote:
> [...]
    > zagranicznych Rosji - pana Ławrowa - na naradę ze  wszystkimi ambasadorami

    zdziwiona jesteś że po zamordowaniu Prezydenta +Lecha Kaczyńskiego
    zaczęto realizować przez swołoczę WSI i jej najwyzszych wasali
    politykę oddania Polski ruskiej dziczy ?

    obudź się i przemyj oczy z bielma

    wolnej Polski już nie ma, tak naród zdecydował

  • 8. Data: 2010-08-07 19:25:10
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 7 Aug 2010 12:16:39 +0200, "argon1953" <a...@o...pl>
    wrote:

    >Ostrzegam Charlie delta,maniana i innych przygłupów politycznych ,że jeśli
    >teraz obrażą prezydenta Komorowskiego to osobiście skieruję sprawę do
    >prokuratury.

    Łomatko.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 9. Data: 2010-08-07 19:32:46
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 7 Aug 2010 19:04:11 +0200, "argon1953" <a...@o...pl>
    wrote:

    >PS
    >Nie byłem zwolennikiem Kaczyńskiego i nie jestem Komorowskiego , ale musimy
    >szanować Prezydenta ,czy nam się to podoba czy nie.

    Skwituję prosto a kolokwialnie: dupa. Szacunek nikomu nie należy się
    z urzędu, na szacunek trzeba zasłużyć. Albo może inaczej: szacunek
    defaultowo należy się każdemu, ale też każdy może swoimi działaniami
    go utracić. Dotyczy to prezydentów tak samo, jak każdego innego; a
    moim zdaniem wręcz bardziej.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 10. Data: 2010-08-07 20:05:36
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "argon1953" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie byłem zwolennikiem Kaczyńskiego i nie jestem Komorowskiego , ale
    > musimy szanować Prezydenta ,czy nam się to podoba czy nie.
    To sobie szanujcie, ja nie muszę... i możesz mi skoczyć :)

    --
    marfi