  • 11. Data: 2010-08-07 21:16:25
    Temat: Re: Ostrzegam Charli delta,maniana i inni
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Maciej Bojko pisze:

    > Skwituję prosto a kolokwialnie: dupa. Szacunek nikomu nie należy się
    > z urzędu, na szacunek trzeba zasłużyć. Albo może inaczej: szacunek
    > defaultowo należy się każdemu, ale też każdy może swoimi działaniami
    > go utracić. Dotyczy to prezydentów tak samo, jak każdego innego; a
    > moim zdaniem wręcz bardziej.

    226kk i w szczegolnosci 135kk mowi inaczej... tzn dorwiesz sie do zloba
    i masz ochrone prokurwatury... jedyne co mozna o Lechu Kaczynskim
    powiedziec dobrego to ze prosil prokuratorow o nie sciganie ludzi z
    135kk i tym samym o nie wyreczaniu jego...

    szkoda, tylko ze nie pokusil sie o nowelizacje kk pod tym katem...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 12. Data: 2010-08-07 22:14:13
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 07 Aug 2010 23:16:25 +0200, SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    >226kk i w szczegolnosci 135kk mowi inaczej...

    Nieprawda. Mówi tylko, że ich publiczne lżenie jest karalne. Nie mam
    obowiązku ich szanować, jedynie nie wolno mi publicznie mówić, co tym
    i owym konstytucyjnym organie / funkcjonariuszu publicznym myślę. Jak
    się nie potrafi zasłużyć na szacunek, zawsze można próbować wymusić
    jego zewnętrzne objawy za pomocą grzywny i aresztu.

    >szkoda, tylko ze [Lech Kaczyński] nie pokusil sie
    >o nowelizacje kk pod tym katem...

    Nikt inny zresztą też.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 13. Data: 2010-08-08 03:32:44
    Temat: ty kurwo ruska, kacapie, spierdalaj razem ze swoim komoRUSKUM rezydenem kacpem szczynukooeoiczem do sajuza WSIoku!
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "argon1953" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ostrzegam Charlie delta,maniana i innych przygłupów politycznych ,że jeśli
    > teraz obrażą prezydenta Komorowskiego to osobiście skieruję sprawę do
    > prokuratury.
    > argon

    ty ruski WSIowy kacapie, już możesz pisać zawiadomienie, a twój kacap
    szczynukow nigdy nie będzie prezydentem dla Polaków. Najpierw kacap musiał
    by się nauczyć mówić po polsku, bo nawet przysięgi WSIowe ścierwo, bękart
    sowieckiego popa, zlożyc nie umie i będzie musiał powtarzać. Wypierdalaj ze
    swoim komoRUSKIM rezydentem z Polski.

  • 14. Data: 2010-08-08 03:35:35
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "grzessiek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > gdzie byłeś jak pluli na kaczyńskiego? no chyba że robisz to tylko z
    > miłości do bronka, która przesłoniła ci cały świat.
    > g.

    to ubeckie WSIowe ścierwo nadal pluje na zamordowanego prezydenta Lecha
    Kaczyńskiego

  • 15. Data: 2010-08-08 03:40:26
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    > Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    > wiadomości
    n.googlegroups.com...

> [...]
    >
    > Znam wielu,którzy bardziej wycierpieli od bezpieki ale się z tym tak nie
    > obnoszą .Maja godnośc i honor.
    > Ty masz tylko pretensje ,gorycz i styl obrażania wszystkich spowodowany
    > prawdopodobnie swoimi frustracjami i brakiem satysfakcjonujących cię
    > osiągnięć.Rób jak chcesz.Twoja sprawa.Ja się nie obrażam.Ale Prezydenta
    > nie waż się obrażać.Daję słowo ,że podam ciębie lub innych do prokuratury.
    > PS
    > Nie byłem zwolennikiem Kaczyńskiego i nie jestem Komorowskiego , ale
    > musimy szanować Prezydenta ,czy nam się to podoba czy nie.

    wypierdalaj kapusiu na banbus. kacap może być prezydentem dla kacapow, dla
    Polaków jest rezydentem czy ci się to gnoju podoba czy nie.

  • 16. Data: 2010-08-08 10:42:40
    Temat: ty kurwo ruska, kacapie, spierdalaj razem...Na jakim parkiecie te spolki sa notowane?
    Od: "kroovka" <k...@p...onet.pl>

    pozdrawiam uczestników forum giełdowego

    czy nie lepiej zarobic na gieldzie i zaczac wydawac swoje czasopismo i glosic
    swoje poglady i tam i na innym forum?

    kroovka

  • 17. Data: 2010-08-08 15:05:11
    Od: Virck <v...@v...net>

    On 2010-08-08 12:42, kroovka wrote:
    > pozdrawiam uczestników forum giełdowego
    >
    > czy nie lepiej zarobic na gieldzie i zaczac wydawac swoje czasopismo i glosic
    > swoje poglady i tam i na innym forum?
    >
    > kroovka

    Podszywasz sie pod 'krooovke' ? Czyzbys pod wlasnym nickiem nie mogl sie
    przebic prostaczku?

  • 18. Data: 2010-08-08 21:23:37
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości grup
    2g2000yqn.googlegroups.com...
    > miałem kilkanascie lat gdy SB-ecy próbowali mnie działacza SKS-ów
    > złamać (pewnie nie wiesz pokemonku co to były SKS-y)

    Szkolne Kluby Sportowe

  • 19. Data: 2010-08-08 21:24:42
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości grup
    0g2000yqm.googlegroups.com...
    > wolnej Polski już nie ma, tak naród zdecydował

    Wola narodu jest święta!

  • 20. Data: 2010-08-09 07:20:04
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    maniana pisze:
> [...]
    > ścierwo, bękart sowieckiego popa, zlożyc nie umie i będzie musiał
    > powtarzać. Wypierdalaj ze swoim komoRUSKIM rezydentem z Polski.

    Kaczynski hymnu nie umial - wiec z czym do ludzi...