  • 1. Data: 2004-08-02 07:26:02
    Temat: Ostrzegam przed PKO BP
    Od: "Jerzy N" <p...@g...pl>

    Mam pytanie do grupy ,dlaczego mnie bank PKO BP oszukal wysylajac pismo o
    tym ,ze
    dostane nowa karte na adres domowy , minal mi termin waznosci karty i
    _zostalem bez karty_ dzieki listowi ktory dostalem na adres
    domowy od banku i czekalem spokojnie i nagle "bum" .Dopiero przed chwila
    dowiedzialem
    sie na infolini, ze musze osobiscie isc po karte do oddzialu i tam moze
    odbiore .Powtarzam sie sytuacja gdzie przed urlopem dwa lata temu czekalem
    prawie miesiac na wydanie karty , dziekuje serdecznie za "opieke" panstwa
    banku i zostawienie mnie bez karty kredytowej .Chyba zmienie bank
    juras

  • 2. Data: 2004-08-02 07:48:06
    Temat: Re: Ostrzegam przed PKO BP
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

> [...]
    > "opieke" panstwa
    > banku i zostawienie mnie bez karty kredytowej .Chyba zmienie bank

    Pytania pomocnicze
    1. czy czytasz to co bank pisze na wyciągach?
    2. czy po październiku podpisałeś umowę o KK?

  • 3. Data: 2004-08-02 08:08:54
    Od: "Jerzy N" <p...@g...pl>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> napisał w wiadomości
    > 1. czy czytasz to co bank pisze na wyciągach?
    > 2. czy po październiku podpisałeś umowę o KK?

    Przeczytalem pismo ktore dostalem na adres domowy ze karte dostane i to mi
    wystarczy ,co jeszcze mam robic , przypomina mi sie kawal o policji 'pomoz
    policji i pobij sie sam "
    juras

  • 4. Data: 2004-08-02 08:30:39
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Przeczytalem pismo ktore dostalem na adres domowy ze karte dostane i to mi
    > wystarczy ,co jeszcze mam robic , przypomina mi sie kawal o policji 'pomoz
    > policji i pobij sie sam "

    w kontaktach z bankami trzeba samemu dbac o swoje interesy
    przekonalem sie juz o tym wielokrotnie
    i nie jest to tylko problem PKO BP
    wiec nic wyjatkowego Cie nie spotkalo

    kursor

  • 5. Data: 2004-08-02 08:33:12
    Od: "Jerzy N" <p...@g...pl>

    Użytkownik "kursor" <m...@U...wp.pl> napisał w wiadomości

    > w kontaktach z bankami trzeba samemu dbac o swoje interesy
    > przekonalem sie juz o tym wielokrotnie
    > i nie jest to tylko problem PKO BP
    > wiec nic wyjatkowego Cie nie spotkalo

    Ale to przeciez oni maja moja kase i nia obracaja i ja jeszce mam moze im
    karty wydrukowac ,"wala" robia z klienta i tyle
    pozdrawiam
    juras

  • 6. Data: 2004-08-02 08:38:15
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > mi
    > 'pomoz

    > Ale to przeciez oni maja moja kase i nia obracaja i ja jeszce mam moze im
    > karty wydrukowac ,"wala" robia z klienta i tyle

    rozumiem Twoje oburzenie
    ale w innych bankach mozesz miec rownie ciekawe przygody :-(
    tak wiec najlepiej pilnowac _wszystkiego_ w "interesach" z bankami

    kursor

  • 7. Data: 2004-08-02 08:39:33
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Jerzy N wrote:
    > Ale to przeciez oni maja moja kase i nia obracaja i ja jeszce mam
    > moze im karty wydrukowac ,"wala" robia z klienta i tyle

    pisałeś o KK a przeciez przy takiej karcie to ty korzystasz z ich forsy :-)
    *** blad ***

  • 8. Data: 2004-08-02 12:47:29
    Od: "Jerzy N" <p...@g...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > pisałeś o KK a przeciez przy takiej karcie to ty korzystasz z ich forsy
    :-)
    > *** blad ***

    Czytaj dokladnie , mam tam tez ROR i to ze dostalem jako reklame karte
    olimpijska to druga sprawa i to wlasnie przytoczylem jako przyklad tego ze
    mozna karte wysylac i poczta .A to ze jest tam procent 19 z groszami to
    calkiem inna bajka i to ja im place taki lichwiarski procent , my sa w
    Europie i banki dalej tego nie widza .Pasowalo im jak procent byl okolo
    80-100 %
    juras

  • 9. Data: 2004-08-02 13:13:30
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Jerzy N wrote:

    > Czytaj dokladnie , mam tam tez ROR i to ze dostalem jako reklame karte
    > olimpijska to druga sprawa i to wlasnie przytoczylem jako przyklad
    > tego ze mozna karte wysylac i poczta

    nie napisales ze masz tam ROR ani tego że dostałeś kartę jako reklame
    - sam czytaj co napisales i regulaminy również
    *** blad ***

  • 10. Data: 2004-08-02 16:36:55
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 2 Aug 2004 09:26:02 +0200, Jerzy N naskrobał(a):

> [...]
    > prawie miesiac na wydanie karty , dziekuje serdecznie za "opieke" panstwa
    > banku i zostawienie mnie bez karty kredytowej .Chyba zmienie bank

    ja swojej się pozbyłem świadomie - miałem juz serdecznie dosyć
    'wyjątkowych' standardów obsługi.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org