  • 11. Data: 2007-12-21 14:23:19
    Temat: Re: Ostrzegam przez Lukas Bankiem
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fke40k$hue$1@news.onet.pl...
    > Po raz kolejny dziś we Wrocłąwiu nie mizna było zapłącić kartą Lukasa ani
    > wybrać piniędzy z bankomatu.

    tak bywa z parabankami

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 12. Data: 2007-12-21 16:24:09
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    krzysztofsf pisze:

    > Kredytowe sa niewrazliwe na takie awarie banku wystawcy karty?

    Niby dlaczego miałyby nie być? I co ma do tego sposób rozliczania karty?

  • 13. Data: 2007-12-21 16:24:54
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    p...@o...pl pisze:

    > A z regóły każda ekspedjentka na
    > jednej próbie nie poprzestaje.

    A na ilu popszestaje? Na czech?

  • 14. Data: 2007-12-21 16:25:39
    Od: <p...@o...pl>

    Użytkownik "gg" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    Damian ma rację, teraz nie mozna polegać na jednym banku.swoją drogę nie
    chce nawet mysleć co musiał czuć człowiek, który stał godzinę do kasy w
    hipermarkecie z wypełnionym po brzegi koszykiem a tu... zong!

    paw

  • 15. Data: 2007-12-21 18:01:18
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Damian ma rację, teraz nie mozna polegać na jednym banku.swoją drogę nie
    > chce nawet mysleć co musiał czuć człowiek, który stał godzinę do kasy w
    > hipermarkecie z wypełnionym po brzegi koszykiem a tu... zong!

    dzieki, ale taka jest prawda w obecnych czasach przepelnionych technika
    tym bardziej , ze teraz banki na kazdym kroku wciskaja karty

  • 16. Data: 2007-12-21 20:46:54
    Od: summ <s...@g...com>

    On 21 Gru, 15:23, "gg" <g...@o...pl> wrote:

    > tak bywa z parabankami

    Nigdy nie używałem kart płatniczych, ale jeśli zacznę to oprócz Lukasa
    będę miał z ING.
    Karta tylko z jednego banku to za duże ryzyko - zawsze może coś paść.
    Dziś banki same wciskają karty za bezcen.
    ROR w Lukasie deklasuje wszystkie inne, więc jeśli to jest parabank to
    niech żyją parabanki :-)
    Zresztą nawet gdyby Lukas nie obsługiwał kart płatniczych to i tak
    korzystałbym z jego RORu ze względu na komfort obsługi.

    pozdrawiam
    summ

  • 17. Data: 2007-12-21 21:30:16
    Od: "RK" <r...@t...pl>

    > Damian ma rację, teraz nie mozna polegać na jednym banku.swoją drogę nie
    > chce nawet mysleć co musiał czuć człowiek, który stał godzinę do kasy w
    > hipermarkecie z wypełnionym po brzegi koszykiem a tu... zong!

    Miałem tak kiedyś w Słowenii ale z innego powodu. Pełny kosz zakupów, przy
    kasie podaję kartę a tu zonk, kartą można dopiero od 5000 tolarów a ja mam
    towaru na niecałe 4000 i żadnej gotówki. Musiałem zostawić zakupy i iść
    szukać bankomatu.

  • 18. Data: 2007-12-24 09:28:45
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "summ" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    > Karta tylko z jednego banku to za duże ryzyko - zawsze może coś paść.
    zwykle jak coś padnie to żadną kartą nie zapłacisz nieważne nawet czy Visa
    czy MC

    >ROR w Lukasie deklasuje wszystkie inne, więc jeśli to jest parabank to
    niech żyją parabanki :-)

    a czym deklasuje? możesz rozwinąć?
    Akurat lukas to dla mnie taki trochę lepszy skok (z mniejszymi prowizjami).

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 19. Data: 2007-12-24 09:40:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Gru, 10:28, "gg" <g...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "summ" <s...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:988fe8d0-dc9c-4d30-8b0c-75e595495adc@
    i29g2000prf.googlegroups.com...> Karta tylko z jednego banku to za duże ryzyko -
    zawsze może coś paść.

    > zwykle jak coś padnie to żadną kartą nie zapłacisz nieważne nawet czy Visa
    > czy MC

    Dwa razy nieprawda.

    - W tym roku chyba ze dwa razy byl pad Visy - zadna karta tego typu
    nie dzialala

    - Konkretna sytuacja o ktorej pisze zalozyciel watku dotyczy padu w
    systemie konkretnego banku, objawiajacego sie brakiem poprawniej
    komunikacji pomiedzy bankiem a centrami rozliczeniowymi (efekt - nie
    mozna zaplacic, nie mozna wybrac z bankomatu)

    > niech żyją parabanki :-)
    >
    > a czym deklasuje? możesz rozwinąć?
    > Akurat lukas to dla mnie taki trochę lepszy skok (z mniejszymi prowizjami).

    Ja tez nie zaliczam ich do najlepszych bankow - jakos nie ta liga w
    moim odczuciu.
    Chociaz mozliwe, ze zaloze u nich konto internetowe do bezplatnych
    przelewow, bez tokena z lista odbiorcow zdefiniowana w banku i bez
    karty debetowej, zeby bylo w 100% bezplatne

  • 20. Data: 2007-12-24 09:45:05
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    krzysztofsf pisze:

> [...]
    > przelewow, bez tokena z lista odbiorcow zdefiniowana w banku i bez
    > karty debetowej, zeby bylo w 100% bezplatne

    Ja takie właśnie mam. Nie narzekam. Przychodzi mi na nie wypłata,
    popłacę rachunki a resztę przelewam do mBanku. Do tego celu nadaje się
    bardzo dobrze.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust