-
1. Data: 2007-01-11 21:49:21
Temat: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
Od: "Pawel81" <p...@p...onet.pl>
Szanowni Państwo,
Mając na uwagę bardzo nieprzyjemną sytuację jakiej doświadczam
aktualnie ze strony mbanku , pragnę ostrzec wszystkich klientów o
możliwych konsekwencjach wynikających z korzystania z wpłatomatów
gotówkowych sieci mbank. W ubiegłą sobotę urządzeniu tego typu
powierzyłem moje miesięczne zarobki by następnie przekonać się,
że uległo ono awarii i zablokowaniu. Zostałem poinformowany aby
skontaktować się z mlinią w celu zgłoszenia reklamacji - automat
nie wydał nawet potwierdzenia o przeprowadzanej operacji. Oczywiście
środki nie dotarły na moje konto.
Sam fakt awarii urządzenia nie jest przedmiotem mojego postu - gdyż
uważam, każde urządzenie jest zawodne (wszak jest wytworem
człowieka). Chcę natomiast zwrócić Państwa uwagę na sposób, w
jaki mbank traktuje klienta zgłaszającego reklamację tego typu:
1. W moim przypadku awarię wpłatomatu (reklamację) musiałem
zgłosić na mlinii, pomimo że 3 metry od urządzenia znajdowała się
konsultantka mbanku (mkiosk).
2. Nie ma co liczyć na szybkie i bezproblemowe odzyskanie pieniędzy
- nie w tej sprawie, nie w tym banku.
3. Klient jest skazany na niewiedzę. Od konsultanta mlini dowie się
tylko, że reklamacja jest rozpatrywana, nie wiadomo co się dzieje z
jego pieniędzmi. Jedyny kontakt możliwy jest przez mlinię,
oczywiście operatorzy odmawiają przełączenia z działem zajmującym
się reklamacjami i uważają się za kompetentnych do udzielania
wciąż tych samych informacji (reklamacja jest rozpatrywana). Cóż to
tylko ludzie, robią co im przykazano...
4. Szacując połączenia, które wykonałem do tej pory mogę śmiało
powiedzieć, że co najmniej 30% czasu połączenia to oczekiwanie (na
zgłoszenie operatora lub na jego odpowiedź).
5. Jakby na przekór klientowi wpłatomat jest naprawiany
(odblokowywany) - z reguły do południa kolejnego dnia roboczego.
Oczywiście mbank nie daje żadnej informacji w tej sprawie (choćby,
czy pieniądze zostały zabezpieczone) - ponieważ pieczę nad
wpłatomatami sprawuje firma zewnętrza pracująca na zlecenie mbanku.
Mbank nie uważa, żeby taka informacja należała się klientowi.
6. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 10 dni kalendarzowych!, a w
niektórych przypadkach może sięgnąć 30 dni!! (nie wiem jak będzie
w moim). Z informacji do których dotarłem wynika, że zbilansowanie
wpłatomatu zajmuje do godziny czasu od strony technicznej,
zakładając nawet 2 dniowy margines bezpieczeństwa - nie dostrzegam
tu dobrej woli banku.
7. Przez okres procedowania nad wnioskiem reklamacyjnym, klient ma
zamrożony dostęp do wpłaconych środków - kwota nie jest w żaden
sposób księgowana, nie można jej zainwestować, przelać - słowem
żadnego pożytku z tych pieniędzy niema. Są po prostu zawieszone -
nie wiadomo gdzie.
8. Klient pokrywa wszystkie koszty związane ze połączeniami z
mlinią (chyba że na każdą rozmowę chodzi o mkiosku...). Klient
usiłuje się dowiedzieć co dzieje się z jego pieniędzmi a Mbank
nawet nie pofatyguje się przekazać jakichkolwiek informacji o
postępach w rozpatrywaniu reklamacji. (Nie spodziewajcie się bank
wykaże się inicjatywą to klient musi się prosić o informacje o
jego pieniądzach - a i tak jej nie otrzymuje)
9. Biorąc pod uwagę ostatnie doniesienia z serwisu hacking.pl i
dokładając do tego historię z wpłatomatem, która mi się
przydarzyła, mam coraz większe wątpliwości co do bezpieczeństwa
moich środków finansowych w mbanku.
10. Nie uświadczyłem słowa przeprosin ze strony mbanku za
zaistniałą sytuację, czyżby bank zakładał działanie klienta w
złej wierze?
11. Do wszystkich powyższych punktów dochodzi narażenie emocjonalne
- które jest różne w zależności o konkretnej osoby (Ludziom o
słabych nerwach nie polecam tego typu przeżyć). Przeżycia tego typu
dedykuję pracownikom mbanku, szczególnie tym tworzącym procedury
reklamacyjne. Wszystkim mbankierom życzę nieco więcej empatii.
Jednym słowem mnóstwo nerwów ze strony klienta i moim zdaniem wielka
ujma dla mbanku. Państwu, czyli klientom mbanku poddaję pod rozwagę
czy bank postępuje w takiej sytuacji właściwie i czy robi wszystko,
aby na pierwszym miejscu postawić dobro klienta.
Mam nadzieję, że informacje takie jak ta przyczynią się do poprawy
jakości usług w mbanku.
Z poważaniem
Paweł Kołodziej
(klient mbanku od ponad trzech lat)
-
2. Data: 2007-01-11 22:01:26
Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
Pawel81 napisał(a):
> Mam nadzieję, że informacje takie jak ta przyczynią się do poprawy
> jakości usług w mbanku.
Spodziewałeś się odpowiedzi w stylu:
"Jaśnie Wielmożny Panie Hrabio! Jesteśmy zaszczyceni reklamacją, który
raczył
Jaśnie Pan Hrabia wystosować do nas, szarych zjadaczy chleba, żyjącego z
łaski
Jaśnie Pana. Nad jaśniehrabiowską reklamacją pracują obecnie hordy
strategów i
programistów, a w ramach rekompensaty za niedogodności oczekiwania podsyłamy
kurierem dziewki folwarczne, do dowolnego rozporządzenia przez Waszą
Hrabiowską
Niecierpliwość..."
;-)
za
http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
_thread/thread/c474cf342a592c39/7ce79fda31bfaffb?lnk
=st&q=&rnum=1&hl=pl#7ce79fda31bfaffb
z niewielkimi zmianami
-
3. Data: 2007-01-11 22:14:35
Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
Pawel81 napisał(a):
> Mam nadzieję, że informacje takie jak ta przyczynią się do poprawy
> jakości usług w mbanku.
Spodziewałeś się odpowiedzi w stylu:
"Jaśnie Wielmożny Panie Hrabio! Jesteśmy zaszczyceni reklamacją, który
raczył
Jaśnie Pan Hrabia wystosować do nas, szarych zjadaczy chleba, żyjącego z
łaski
Jaśnie Pana. Nad jaśniehrabiowską reklamacją pracują obecnie hordy
strategów i
programistów, a w ramach rekompensaty za niedogodności oczekiwania podsyłamy
kurierem dziewki folwarczne, do dowolnego rozporządzenia przez Waszą
Hrabiowską
Niecierpliwość..." ?
;-)
za
http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse
_thread/thread/c474cf342a592c39/7ce79fda31bfaffb?lnk
=st&q=&rnum=1&hl=pl#7ce79fda31bfaffb
z niewielkimi zmianami
-
4. Data: 2007-01-11 22:22:11
Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
Od: "Pawel81" <p...@p...onet.pl>
Wojciech Nawara napisał(a):
> Pawel81 napisał(a):
>
> > Mam nadzieję, że informacje takie jak ta przyczynią się do poprawy
> > jakości usług w mbanku.
>
> Spodziewałeś się odpowiedzi w stylu:
>
> "Jaśnie Wielmożny Panie Hrabio..."
Nie, spodziewałem się, że kontakty z bankiem będą przynajmniej na
poziomie z sprzed zgłoszenia reklamacji. Polecam lekturę forum
mbanku, problem pogarszającej się obsługi jest wałkowany dość
często.
-
5. Data: 2007-01-11 22:39:17
Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>
Użytkownik "Pawel81" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:1168552159.839271.42990@k58g2000hse.googlegroup
s.com...
>Szanowni Państwo,
>Mając na uwagę bardzo nieprzyjemną sytuację jakiej doświadczam
>aktualnie ze strony mbanku , pragnę ostrzec wszystkich klientów o
>możliwych konsekwencjach wynikających z korzystania z wpłatomatów
>gotówkowych sieci mbank.
Jakbyś czytał grupę to mógłbyś tej nieprzyjemnej sytuacji częściowo uniknąć
:)
pozdrawiam
-
6. Data: 2007-01-11 22:53:18
Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>
> Nie, spodziewałem się, że kontakty z bankiem będą przynajmniej na
> poziomie z sprzed zgłoszenia reklamacji. Polecam lekturę forum
> mbanku, problem pogarszającej się obsługi jest wałkowany dość
> często.
Ten poziom się wcale nie pogarsza :)
Jest taki sam od dawna, a tylko coraz to inny klient się o tym dowiaduje ...
gdybyś forum (i grupę) czytał, a nie tylko polecał ;-P
byłoby to dla Ciebie oczywiste, tak samo jak to,
że większą (subiektywnie) gotówkę wpłaca się w kilku transzach.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
7. Data: 2007-01-11 23:09:32
Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik "Pawel81" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:1168552159.839271.42990@k58g2000hse.googlegroup
s.com...
Spróbuj na to spojrzeć w ten sposób. Im więcej czasu pracownik obsługujący Twoje
zgłoszenie zużyje na kolejne odpowiadanie na Twoje pytania, tym później zwrócą
Ci pieniądze. Skoro uważasz, że ban nienależycie wywiązuje się ze swoich
obowiązków, to go po prostu zmień. Glosowanie nogami jest najskuteczniejsze.
-
8. Data: 2007-01-11 23:27:10
Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
Dnia 11 Jan 2007 23:53:18 +0100, S.T. napisał(a):
> byłoby to dla Ciebie oczywiste, tak samo jak to,
> że większą (subiektywnie) gotówkę wpłaca się w kilku transzach.
Jeśli to jest takie oczywiste, to taka informacja OBOWIĄZKOWO powinna
znaleźć się na wpłatomacie!
--
Pozdrowienia,
Krzysztof
-
9. Data: 2007-01-12 00:04:37
Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
Dnia Fri, 12 Jan 2007 00:09:32 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
> Skoro uważasz, że ban nienależycie wywiązuje się ze swoich
> obowiązków, to go po prostu zmień. Glosowanie nogami jest najskuteczniejsze.
Gdyby z Twojego konta w banku zginęły pieniądze, to też byś uznał, że
odejście z banku załatwia całą sprawę?
--
Pozdrowienia,
Krzysztof
-
10. Data: 2007-01-12 00:15:15
Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
news:eo6jmj$207$1@atlantis.news.tpi.pl...
>> Skoro uważasz, że ban nienależycie wywiązuje się ze swoich
>> obowiązków, to go po prostu zmień. Glosowanie nogami jest najskuteczniejsze.
> Gdyby z Twojego konta w banku zginęły pieniądze, to też byś uznał, że
> odejście z banku załatwia całą sprawę?
Nie. Pieniądze bym odzyskał, ale i zmienił bank, by w przyszłości się podobne
rzeczy nie zdarzały.