-
31. Data: 2007-01-13 12:37:15
Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
"S.T." <n...@p...onet.pl> writes:
>> Nie zapomnij o trzykrotnym splunieciu przez lewe ramie.
>>
> Chciałem tylko nieśmiało zauważyć,
> że to nie ja się tu wypłakuję ...
Nic nie pisalem o placzu, ale chyba kazdy normalny czlowiek przyzna
ze cos opisanego ponizej to co najwyzej jakas wersja eksperymentalna,
ale na pewno nie produkt do normalnego uzytku:
> - używane łyka nawet chętniej niż nówki
> - niedowidzi ;-) - nówek czasem nie chce łykać i nimi 'pluje'
> - czasem musi taką nówkę kilka razy 'obwąchać' nim zdecyduje się połknąć
> -i nawet wiem jak 'zepsuć' ;)
Nie mowie ze na to nie ma miejsca na "rynku" - pewnie jest, tyle ze
bank powinien reagowac na ew. problemy troche szybciej / inaczej.
--
Krzysztof Halasa
-
32. Data: 2007-01-13 17:18:59
Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
Od: WAM <n...@n...nopl.pl>
On 11 Jan 2007 13:49:21 -0800, "Pawel81" <p...@p...onet.pl>
wrote:
>1. W moim przypadku awarię wpłatomatu (reklamację) musiałem
>zgłosić na mlinii, pomimo że 3 metry od urządzenia znajdowała się
>konsultantka mbanku (mkiosk).
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kiosk
3. Obecnie - mały pawilonik, najczęściej handlowy.
Od poczatku dzialania w mkiosku liczy sie tylko sprzedaz. Reklamacji
nie uwzglednia sie.
WAM
--
nad morze? www.nadmorze.pl
-
33. Data: 2007-01-13 21:13:22
Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
Od: T...@s...in.the.world
In article <eo7cc9$8lj$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"Mithos" <f...@a...pl> wrote:
> Pawel81 wrote:
> > Mam nadzieję, że informacje takie jak ta przyczynią się do poprawy
> > jakości usług w mbanku.
>
> Nie. mBank to taki fast food miedzy bankami. Nic za to nie placisz ale
> tez nie mozesz nic oczekiwac w zamian. Jesli cos sie zepsuje (co w tym
> banku ma miejsce czesto), albo bedziesz potrzebowal kontaktu z
> czynnikiem ludzkim to niestety jest pozamiatane i bujasz sie od
> konsultanta do konsultanta, nie mogac nic zalatwic.
Dokladnie takie odnioslem wrazenie kilka lat temu, kiedy skladalem
wniosek o KK. Rozmowy z mLinia przypominaly rozmowy z botem.
Od tamtego czasu trzymam u nich symboliczne 500zl i uzywam tej Zlotej
Rybki.
A moim 'glownym bankiem' jest VWBank Direct
Pozdrav
TA
-
34. Data: 2007-01-14 13:49:07
Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>
Mithos napisał(a):
> Zmien bank.
To jeszcze powiedz na jaki - zeby mial cos pokroju SFI z szerokim
wyborem funduszy bez prowizji od zakupu/sprzedazy, aplikacje maklerska,
_blyskawiczny_ podglad KK i niezle oprocentowana lokate avista - a to
wszystko w jednym miejscu :) Dopoki nie potrzebujesz czynnika ludzkiego,
mbank wypada bardzo korzystnie.
Ja sie jeszcze na wplatomacie nie przejechalem - ale mam darmowe Konto24
w pakiecie z Allekarta, i wplaty gotowkowe robie w oddzialach BZWBK - a
potem przelew do mBanku (w WBK nie trzymam w zasadzie ani grosza).
--
Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
m...@m...net, http://www.maticomp.net
"One man can make a difference" - Wilton Knight
-
35. Data: 2007-01-15 16:46:26
Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
Od: "p47" <p...@b...list.ru>
Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
wiadomości news:eo6cs5$t6b$2@news.elsat.net.pl...
> Pawel81 napisał(a):
>
> > Mam nadzieję, że informacje takie jak ta przyczynią się do poprawy
> > jakości usług w mbanku.
>
> Spodziewałeś się odpowiedzi w stylu:
>
> "Jaśnie Wielmożny Panie Hrabio! Jesteśmy zaszczyceni reklamacją, który
> raczył
> Jaśnie Pan Hrabia wystosować do nas, szarych zjadaczy chleba, żyjącego z
> łaski
> Jaśnie Pana. Nad jaśniehrabiowską reklamacją pracują obecnie hordy
> strategów i
> programistów, a w ramach rekompensaty za niedogodności oczekiwania
podsyłamy
> kurierem dziewki folwarczne, do dowolnego rozporządzenia przez Waszą
> Hrabiowską
> Niecierpliwość..." ?
>
> ;-)
Nie byłbym wcale taką reakcja zdziwiony:-), - w koncu ten bank istnieje, a
jego pracownicy pobierają z niego pensję WYŁĄCZNIE dlatego, ze ja i inni
klienci raczymy powierzać im swoje pieniądze!.
A jak nam sie odwidzi (np. z powodu złej obsługi reklamacji) to wszyscy oni
pójda na zielona trawkę!!
Więc powodowani chocby własnym interesem powinni dbać o klienta!
p47
-
36. Data: 2007-01-15 16:49:31
Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
Dnia 15.01.2007 p47 <p...@b...list.ru> napisał/a:
> Nie byłbym wcale taką reakcja zdziwiony:-), - w koncu ten bank istnieje, a
> jego pracownicy pobierają z niego pensję WYŁĄCZNIE dlatego, ze ja i inni
> klienci raczymy powierzać im swoje pieniądze!.
> A jak nam sie odwidzi (np. z powodu złej obsługi reklamacji) to wszyscy oni
> pójda na zielona trawkę!!
> Więc powodowani chocby własnym interesem powinni dbać o klienta!
Za duzo oczekujesz od pracownika z pokolenia "1200 brutto" :) On pracę,
pracodawcę i jego klientów traktuje dokładnie tak samo, jak ma płacone,
czyli chujowo.
--
Samotnik
-
37. Data: 2007-01-16 14:44:21
Temat: Re: (!) Ostrzeżenie dla klientów mbanku
Od: "PiotrF" <...@...pl>
Wojciech Nawara napisał(a):
> Pawel81 napisał(a):
>
> > Mam nadzieję, że informacje takie jak ta przyczynią się do poprawy
> > jakości usług w mbanku.
>Nie, spodziewałem się, że kontakty z bankiem będą przynajmniej na
>poziomie z sprzed zgłoszenia reklamacji. Polecam lekturę forum
>mbanku, problem pogarszającej się obsługi jest wałkowany dość
>często.
Niestety mBank w kontaktach z klientem jest beznadziejny
Puki nie musisz kontaktowac sięz mlinią i nie masz problemów jest ok
Mają takie procedury i reguły że nic się nie da zrobić, konsultanci są
nieczuli na nic i każdego klienta traktują jak oszusta, kombinatora lub
złodzieja
Mam tam konto od urodzenia mbanku i tylko dlatego że są darmowi za
prowadzenie z nimi zostałem
i nie mam u nich na koncie 500zł tylko kilka zer więcej
ale oni mają procedury i regulaminy
Korzystałem już z większości ich usług i powiem, że lepiej Cię obsłużą w
każdym innym banku no może poza BPH i Citi :)
pozdr
Piotr