  • 1. Data: 2009-05-24 18:41:54
    Temat: Oszczędności w mBank bezpieczne?
    Od: "Netx" <g...@g...pl>

    W kontekście artykułu
    http://banki.wp.pl/kat,60996,wid,11155549,wiadomosc.
    html
    zastanawiam się czy moje oszczędności w mBanku są
    bezpieczne czy też powinienem przenieść je gdzie
    indziej?
    Proszę o radę bo nie siedzę w bankowości.
    Czy są jakieś gwarancje dla lokat / rachunków
    oszczędnościowych w mBank?

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-05-24 18:50:30
    Temat: Re: Oszczędności w mBank bezpieczne?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Netx pisze:
> [...]
    > powinienem przenieść je gdzie indziej?
    > Proszę o radę bo nie siedzę w bankowości.

    Wypłacić i nakupić konserw.

    > Czy są jakieś gwarancje dla lokat / rachunków oszczędnościowych w mBank?

    Są. Ale gwarantuje ja państwo, które ma podobno problemy z płynnością
    nie mniejsze niż banki.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-05-24 20:05:49
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Mithos napisał(a) w wiadomości: ...

    >Są. Ale gwarantuje ja państwo, które ma podobno problemy z płynnością
    >nie mniejsze niż banki.

    A ja myślałem, że BFG.
    Chociaz zdaje się że państwo niestety musiałoby co nieco dołożyć ale
    głównie to inne banki.

    Arek

  • 4. Data: 2009-05-24 20:25:45
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 24 May 2009 20:50:30 +0200, Mithos napisał(a):

    html zastanawiam

    > Wypłacić i nakupić konserw.

    A także mąki, cukru, soli, nafty i sucharów.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 5. Data: 2009-05-24 20:52:06
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Olgierd pisze:

    html zastanawiam

    > A także mąki, cukru, soli, nafty i sucharów.

    Jak sucharow to i pasty do zebow.
    Na co szczerbatemu suchary...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2009-05-24 22:16:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "darnok" gvcc1n$gla$...@i...gazeta.pl

    > Jak sucharow to i pasty do zebow.
    > Na co szczerbatemu suchary...

    Można rozmoczyć w mleku lub w wodzie. ;)
    Oby nie w moczu rozmoczyć. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2009-05-24 23:38:58
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 24 Maj, 22:52, darnok <d...@a...spam.ch>
    wrote:

    > Jak sucharow to i pasty do zebow.
    > Na co szczerbatemu suchary...

    +++ !

  • 8. Data: 2009-05-25 07:16:03
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Netx" <g...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Proszę o radę bo nie siedzę w bankowości.
    > Czy są jakieś gwarancje dla lokat / rachunków oszczędnościowych w mBank?

    skoro ten "artykuł" powoduje u ciebie roztrój żołądka to czas wypłacać do
    skarpety.

    george.

  • 9. Data: 2009-05-25 07:18:21
    Od: "mm" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Netx" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    html
    > zastanawiam się czy moje oszczędności w mBanku są bezpieczne czy też

    Coraz wiecej dochodzi sygnałow o wycofywaniu kapitału przez firmy z kont
    bankowych i coraz bardziej jestem tez przekonany ze mbank ma coraz gorszą
    kondycje a bre stoi na początku bankructwa .
    Co na to cwaniaczki z mbanku > no słucham......

  • 10. Data: 2009-05-25 07:53:35
    Od: "Mariusz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mm <t...@p...fm> napisał(a):
    > Co na to cwaniaczki z mbanku > no słucham......

    Maja to w pompce - w ich salda i bilanse wygladaja calkiem dobrze, a jak na
    "wielki kryzys" to nawet super. Wiec luzik - cwaniaczki z mbanku mysla raczej
    o premiach a nie o zaciskaniu pasa.