  • 1. Data: 2007-08-22 12:18:11
    Temat: Oszczędzanie - gdzie najkorzystniej?
    Od: "Hubert M. Staniszewski" <h...@o...pl>

    Jako że zacząłem niedawno pierwszą pracę, chciałbym zacząć też i odkładać
    nieco grosza na czarną godzinę, tudzież na inne cele. Oszacowałem, że póki
    co miesięcznie mogę pozwolić sobie na ok. 350 zł/mc.

    No i pytanie: jak i gdzie to zainwestować? Zależy mi na dość wysokim,
    najlepiej stałym oprocentowaniu oraz spokojnym śnie o to, że moje pieniądze
    zarabiają na siebie, a nie maleją nie wiadomo kiedy i jak (zatem wszystkie
    akcje oraz niepewne inwestycje odpadają).

    Ma ktoś jakieś pomysły/propozycje? Lokaty bankowe są fatalnie
    oprocentowane - 5% to dla mnie zdecydowanie za mało, konta jeszcze gorzej.

    Z góry dziękuję za odpowiedzi!

  • 2. Data: 2007-08-22 12:20:10
    Temat: Re: Oszczędzanie - gdzie najkorzystniej?
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Hubert M. Staniszewski <h...@o...pl> napisał(a):

    > Ma ktoś jakieś pomysły/propozycje? Lokaty bankowe są fatalnie
    > oprocentowane - 5% to dla mnie zdecydowanie za mało, konta jeszcze gorzej.
    >
    > Z góry dziękuję za odpowiedzi!

    Kupuj Bioton.

  • 3. Data: 2007-08-22 12:27:10
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Krzysztofsf pisze:

    > Kupuj Bioton.

    Chyba raczej Erę. ;)

    ch.

  • 4. Data: 2007-08-22 12:30:15
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> napisał(a):

    > Chyba raczej Erę. ;)

    Kit z tym, najwazniejsze, zeby kupowal ;)

  • 5. Data: 2007-08-22 13:18:50
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Aug 2007 14:18:11 +0200, "Hubert M. Staniszewski" <h...@o...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >zarabiają na siebie, a nie maleją nie wiadomo kiedy i jak (zatem wszystkie
    >akcje oraz niepewne inwestycje odpadają).

    No to albo inwestowanie albo stałe oprocentowanie. :) Jeśli chcesz stałe -
    możesz np. wspomóc budżet państwa kupując obligacje ;)
    Sam sobie zaprzeczasz - nie ma wysokiego zysku bez ryzyka. No, może być wysokie
    oprocentowanie bez ryzyka - jak jest duża inflacja. ;)

    >Ma ktoś jakieś pomysły/propozycje? Lokaty bankowe są fatalnie
    >oprocentowane - 5% to dla mnie zdecydowanie za mało, konta jeszcze gorzej.

    Skoro nie jesteś skłonny do ryzyka, poszukaj funduszy z gwarantowaną stopą
    zwrotu. Choć zwykle oznacza to raczej brak strat, a nie jakiś określony z góry
    zysk.

  • 6. Data: 2007-08-22 13:24:41
    Od: "Hubert M. Staniszewski" <h...@o...pl>

> [...]
    > zwrotu. Choć zwykle oznacza to raczej brak strat, a nie jakiś określony z

    Jestem laikiem - co to są za fundusze, ile w nich można zarobić, na czym
    dokładnie polegają? Może ktoś rzuci nazwy kilku najpopularniejszych,
    poszukam wtedy już sobie sam w internecie szczegółów na ich temat.

  • 7. Data: 2007-08-22 13:25:49
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/abc/

  • 8. Data: 2007-08-22 13:32:15
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    > Jestem laikiem - co to są za fundusze, ile w nich można zarobić, na czym
    > dokładnie polegają? Może ktoś rzuci nazwy kilku najpopularniejszych,
    > poszukam wtedy już sobie sam w internecie szczegółów na ich temat.

    mam ci podac na ktorym najmniej stracilem? ;)