  • 11. Data: 2005-01-17 18:40:43
    Temat: Re: Oszczędzanie - potrzebuję rady
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Seba_Fan wrote:
    > zawsze jest tak, ze moze byc taka potrzeba, zeby wyplacic jakos kwote.

    To Twoje zdanie. Autor pytania wyraźnie pisze, że wypłacac nie będzie. Wiesz
    lepiej od niego?

    > On wybierze co mu najbardziej odpowiada, wiec ja proponuje TFI rynek
    > pieniezny.

    Bez uzasadnienia.

  • 12. Data: 2005-01-17 19:18:00
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > ROTFL !

    > To Ty raczej głupot nie pisz.

    czego sie czepiasz, masz problem, czy cyce Cie swedza

  • 13. Data: 2005-01-17 19:54:25
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > czego sie czepiasz, masz problem, czy cyce Cie swedza

    No tak - z kulturą na Ty. Powiedz to swojej matce buraku.

  • 14. Data: 2005-01-17 20:07:13
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > No tak - z kulturą na Ty. Powiedz to swojej matce buraku.

    ja jestem chlopak z miasta, nie znam sie na burakach

  • 15. Data: 2005-01-17 20:17:31
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ja jestem chlopak z miasta, nie znam sie na burakach

    Burak nigdy nie wie, że jest burakiem.

  • 16. Data: 2005-01-17 20:17:39
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > moze policzysz ostatnie 6 miesiecy

    Reasumując: autor wątku pyta o mozliwośc oszczędzania i *nie planuje
    wypłacać pieniędzy* oraz zamierza odkładać *50 PLN miesięcznie*, a Ty mu
    proponujesz FI pieniężne z horyzontem 6 miesięcznym (bo w tym horyzoncie
    oceniłeś te fundusze). Szkoda tylko, że Twój wybór *nijak* się ma do potrzeb
    autora wątku.

  • 17. Data: 2005-01-17 20:26:07
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > proponujesz FI pieniężne z horyzontem 6 miesięcznym (bo w tym horyzoncie
    > oceniłeś te fundusze). Szkoda tylko, że Twój wybór *nijak* się ma do
    nie nie nie
    zadne 6 miesiecy
    zaproponowalem fundusz, a okres to taki jaki chcesz "Panie Bankowiec", wiec
    moze to byc 3m,6m,jak i cale zycie, wplata min 50zl, nic dodac nic ujac.
    nie musi wyplacac, ale jak wiadomo kiedys wyplaci, jak nie chce nigdy
    wyplacic to IKE.

    "Ty mu proponujesz FI pieniężne z horyzontem 6 miesięcznym" to totalna
    bzdura, nic nie proponuje na zadne 6m.

    a nie mozesz czegos sam sensownego napisac!

  • 18. Data: 2005-01-17 20:26:29
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > czego sie czepiasz, masz problem, czy cyce Cie swedza

    No nie, (sorki ze poza tematem). Niezly z Ciebie gnoj

    Bez pozdrowien

    Lelek

  • 19. Data: 2005-01-17 20:34:59
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Lelek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No nie, (sorki ze poza tematem). Niezly z Ciebie gnoj
    >
    > Bez pozdrowien
    >
    > Lelek

    gnoja masz przed lustrem

  • 20. Data: 2005-01-17 20:35:30
    Temat: OT Re: Oszczędzanie - potrzebuję rady
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > gnoja masz przed lustrem

    Albo będziesz stosował sie do ogólnie przyjętych norm kultury, albo zmień
    grupę. Może zamiast usenetu jakiś czat? Tam znajdziesz stosowne towarzystwo.