  • 11. Data: 2012-12-03 00:49:51
    Temat: Re: Oszołom kupił Real...
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:k9gkru$ujc$1@node1.news.atman.pl...

    > A co to za cudowny plastik i jego wydawca, skoro stał się tak ważnym
    > kryterium wyboru dostawcy pożywienia ?

    Zaden szczegolny, ot kolejny - tym razem "wisniowa" KK z Citi
    - zas glowne kryterium to chorobliwa niechec szukania drobnych
    & wypychania portfela bilonem z wydanej reszty

  • 12. Data: 2012-12-03 21:22:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" k9gpev$3hc$...@n...news.atman.pl

    > Zaden szczegolny, ot kolejny - tym razem "wisniowa"
    > KK z Citi - zas glowne kryterium to chorobliwa niechec
    > szukania drobnych & wypychania portfela bilonem z wydanej
    > reszty

    IMO ten bilon u chrząszcza zwiększa prawdopodobieństwo
    (; nadmiarowego. ;) zapłacenia. Ja tak przepłaciłem,
    kupując buty (notabene chyba niepotrzebnie) i cukier.
    I chyba to opisałem.

    W plastykowym wypadku wszystko jest jasne nawet/także
    ,,po odejściu od kasy''.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2012-12-05 17:30:05
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 2 Dec 2012 23:01:17 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):
    > Przy 5pkt na 1 mile to nie wiem kto tu kogo 'przelatuje'. :>

    Dyć mówię że to zbójeckie ceny, w Niemczech jest 1:1 - inna sprawa że tam
    same punkty PB są droższe ;)
    A co do przelecenia - jak się trafi kupon gdzie za 50zł w realu jest
    5000pkt, to przelicznik jest całkiem miły. Sporo kuponów x10 się trafia, do
    tego różne fajnie punktowane zakupy na allegro. Cierpliwie ciułając, nie
    kupując na siłę - można trochę tych mil uzbierać.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 14. Data: 2012-12-05 18:37:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Osiecki" s...@t...ceti.pl

> [...]
    > tego różne fajnie punktowane zakupy na allegro. Cierpliwie ciułając, nie
    > kupując na siłę - można trochę tych mil uzbierać.

    Ja latami nie zbierałem żadnych punktów -- aż realne panienki
    (i panie także) przy kasie mnie nagabywały, ;) oferując karty
    na punkty... IMO wyjątkiem nie byłem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'